دفاع مقدس پر از معنویت، ایثار و جانبازی بود
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
شناسه : 302789
6
امام جمعه میاندوآب:

امام جمعه میاندوآب گفت:دفاع مقدس پر از معنویت، ایثار و جانبازی بود و در ادامه این مسیر نیز باید با معنویت و با روحیه انقلابی و ایثار و معنویت به پیش رفت.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با رهبری های داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و با ایثارگری و رشادت در مقابل دشمنان ایستادند و حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمن ندادند.

امام جمعه میاندوآب در ادامه به شاخصه های حکومت نبوی اشاره کرد و افزود: نخستین شاخصه حکومت نبوی، ایمان و معنویت است و اگر در جامعه ای ایمان و معنویت باشد آن جامعه موفق و سعادتمند خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس نیز معنویت موج می زد، گفت: هرچند تکنولوژی و قدرت در پیروزی تاثیر دارد ولی آن چیزی که تاثیر اصلی و مهم را دارد، معنویت است.

حسن زاده به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس باعث اتحاد وانسجام و همدلی شد.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: دفاع مقدس پر از معنویت، ایثار و جانبازی بود و در ادامه این مسیر نیز باید با معنویت و با روحیه انقلابی و ایثار و معنویت به پیش رفت.

وی، قسط و عدالت را شاخصه دیگر برشمرد و افزود: پیامبر گرامی اسلام در تمام امورات عدالت را برپا کرد ومقا معظم رهبری نیز بارها بر عدالت محوری تاکید داشته و باید عدالت در تمام جوانب گسترش یابد.

حسن زاده بر اهمیت صفا و مهربانی و صمیمیت نیز اشاره کرد و گفت: شاخصه دیگری که در این ۴۳ سال بوده، اقتدار و عزت است.

وی با تاکید بر هوشیاری و بصیرت، تصریح کرد: دشمن بیکار ننشسته است و با بهانه های مختلف در صحنه بوده و می خواهد به اهداف خود دست یابد.

امام جمعه میاندوآب گفت:دشمنان این را بدانند که ملت ایران اسلامی با بصیرت  و هوشیاری  اجازه نخواهند داد تا دشمنان و استکبار جهانی و آمریکا و رژیم صهیونیستی به اهداف خود دست یافته و توطئه های آنان را خنثی خواهند ساخت.

حسن زاده تصریح کرد: از قوه قضائیه نیز می خواهیم سریعا خائنان و وطن فروشان را محاکمه کند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.