دفاع مقدس به ما درس ایستادگی و مقاومت داد/ باید از رفاعه های زمانه ترسید/ در ماجرای دختر آبی عده ای آب به آسیاب دشمن ریختند
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
شناسه : 283895
5

امام جمعه میاندوآب گفت: هشت سال دفاع مقدس، قدرت زائیده مقاومت ایجاد و اندیشه و باورهای ما را تقویت کرد و به ما آموخت که باید مقاومت کرد و سر تعظیم در مقابل دشمنان فرود نیاورد و زیر بار ظلم نرفت.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در جنگ تحمیلی هشت ساله که خسارات مادی و نیروی انسانی زیادی به کشور وارد کرد، تمام دنیا در یک طرف و ایران اسلامی به رهبری ولی فقیه در یک طرف قرار داشت.
امام جمعه میاندوآب به درس ها و نتایج هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: هشت سال دفاع مقدس تنها دفاع از خاک نبود بلکه دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی و دفاع از اصول و آرمان ها نیز بود.
وی با بیان اینکه امروز کشورهای منطقه نیز از مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس درس گرفته اند، گفت: آرمان گرایی دفاع مقدس بود که سبب شد تا کشورهای جبهه مقاومت مانند سوریه، عراق و یمن و.. در مقابل دشمنان ایستاده و به دفاع از ارزش ها بپردازند.
حسن زاده تامین امنیت پایدار را از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی با دستان خالی در مقابل دشمنان ایستادند و امروز به برکت همین مقاومت و اتکا به جوانان و خودکفایی در عرصه دفاعی و نظامی به قدرت برتر تبدیل شده و پیشرفته ترین پهپاد دشمن را ساقط کرده و دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.
امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس، قدرت زائیده مقاومت ایجاد و اندیشه و باورهای ما را تقویت کرد و به ما آموخت که باید مقاومت کرد و سر تعظیم در مقابل دشمنان فرود نیاورد و زیر بار ظلم نرفت.
وی گفت: ما هشت سال دفاع مقدس را تجربه کردیم و در میدان عمل تسلیم دشمن نشدیم و امروز نیز که آمریکا هر روز تهدید و تحریم می کند، و یا در عرصه اقتصاد و فرهنگ نیز تسلیم دشمن نمی شویم.
حسن زاده افزود: به برکت همین هشت سال دفاع مقدس و مقاومت ملت ایران در مقابل دشمنان و خون شهدا است که امروز وزیر خارجه ما با افتخار می گوید حتی یک وجب از خاک خود را در هشت سال دفاع مقدس به دشمن ندادیم.
امام جمعه میاندوآب در ادامه با بیان اینکه ما از دشمن ترسی نداریم، تصریح کرد: ما از رفاعه ها می ترسیم که یک روز در اردوگاه سلیمان و روزی در اردوگاه مختار و روزی علیه مختار هستند، از آنهایی می ترسیم که نفوذ کرده و هم دنیاطلب و هم اشرافی گری می کنند.
وی با اشاره به اینکه میاندوآب پر از انسان های متدین و غیرتی و پا به کار است، تصریح کرد: باید هوشیار بود که دست برداشتن از آرمان ها و ارزش ها یک خطر است و باید مراقب این گونه افراد باشیم.
وی با بیان اینکه هستند افرادی که روزی به سپاه، روزی به دفتر رهبری، روزی به دنبال تفرقه افکنی و دختر آبی ها هستند، افزود: متاسفانه یک موضوع خانوادگی را سیاسی می کنند و در حالی که پدرش نیز صراحتا اصل موضوع را بیان کرد، عده ای آب به آسیاب دشمن می ریزند و باید از این افراد ترسید و دنباله رو آنها نبود.
حسن زاده با اشاره به روز جهانی صلح، اظهار کرد: امروز آنهایی که مسائلی مانند صلح جهانی را مطرح می کنند در واقع اصلا اعتقادی به صلح ندارند و در واقع دنیا امروز در دست یزیدیان و شمر زمانه است.
وی با تاکید بر مراقبت از نفس، اظهار کرد: شیطان و وسوسه‌های شیطانی همیشه در کمین است لذا باید مراقب نفس خویش باشیم.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.