دفاع مقدس برای ما عزت و اقتدار به ارمغان آورد/ باید فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروزی انتقال یابد
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
شناسه : 283969
4

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت:دفاع مقدس، نماد استقامت و ایستادگی ملت ایران اسلامی است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران و نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ با اشاره به اینکه دفاع مقدس، نماد استقامت و ایستادگی ملت ایران اسلامی است، افزود: دفاع مقدس برای ما عزت و اقتدار به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی است، گفت: ما در دفاع مقدس، اقتدار و صلابت نظام اسلامی را به دنیا نشان دادیم و پیشرفت ها و پیروزی هایی که انقلاب اسلامی امروز به دست آورده و صلابت و اقتدار حاصل مجاهدت ها و ازخودگذشتگی های شهدا، جانبازان و ایثارگران و آزادگان دوران دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروزی انتقال یابد، تصریح کرد: باید روحیه ایثار،ایستادگی، شجاعت، فداکاری و شهادت طلبی و اطاعت از ولایت که ریشه آن اطلاعت از دین،پیامبر و ولایت امر است به نسل حاضر و جوان امروزی انتقال یابد.

پالهنگ اظهار کرد: دفاع مقدس؛ دفاع از حاکمیت اسلام، قرآن و دفاع از میهن اسلامی بود و امروز این فرهنگ دفاع مقدس به عنوان الگو برای کشورهای منطقه و جبهه مقاومت در ایستادگی در مقابل دشمنان بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران؛ قدرتمندترین نیرو در منطقه هستند، گفت: امروز آیه قرآنی”واعدولهم ماستطعتم من قوه…” و رهنمودهای امامین انقلاب در سرلوحه کارهای نیروهای مسلح قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: ما در جنگ آموختیم اگر همه پشت سر رهبری حرکت کنیم و گوش به فرمان ولایت باشیم، پیروزی نهایی با ما است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.