دفاع مقدس، تمام تحلیل‌ها و معادلات نظامی را به هم زد
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
شناسه : 311680
3
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: دفاع مقدس و ایستادگی ملت ایران با دستان خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح، تمام تحلیل‌ها و معادلات نظامی را بر هم زد.
پ
پ

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس و ایستادگی ملت ایران با دستان خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح، تمام تحلیل‌ها و معادلات نظامی را بر هم زد.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمن در جنگ تحمیلی با تمام توان به جنگ اعتقادات ما آمده بود، گفت: در مقابله با این توطئه دشمنان، همه ملت به‌پای کار آمدند و در مقابل دشمنان ایستادند و استقلال کشور را حفظ کردند.

وی با اشاره به اینکه جنگ در شرایطی به ایران تحمیل شد که ارتش وضعیت مناسبی نداشت و سپاه نیز تازه‌تأسیس شده بود، افزود: در این شرایط بسیج مردمی شکل گرفت و مردم به‌صورت خودجوش برای دفاع از ناموس، عزت، وطن و ارزش‌های کشور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند.

حسن‌زاده معنویت را دومین ویژگی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان و تصریح کرد: معنویتی که در جبهه‌ها و در دوران دفاع مقدس در میان رزمندگان شاهد بودیم؛ در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به وصیت‌نامه شهدا، افزود: در وصیت‌نامه شهدا می‌خوانیم که دعا و مناجات قبل از عملیات ها در جبهه‌ها وجود داشت که این نشان از بعد معنویت در دوران دفاع مقدس است.

وی استقامت را سومین ویژگی دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: دیگر ویژگی برجسته رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، شجاعت بود و فرماندهان ما همیشه به رزمندگان می‌گفتند بیایید نه اینکه بروید و خودشان در پیش‌قراول رزمندگان بودند.

حسن‌زاده با بیان اینکه شهدا و فرماندهان ما معتقد بودند باورهای دینی داشتند، اظهار کرد: رزمندگان ما ایثار و شهادت‌طلبی در سرلوحه قرار داده بودند و این همان مکتبی است که دشمنان از آن هراس دارند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.