دعوت”قاغا” به پویش همدلی و کمک مومنانه/نیازمندان را نباید در این شرایط فراموش کنیم
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
شناسه : 289571
8

هنرمند طنزپرداز میاندوآبی گفت: همه ما وظیفه داریم تا در این ایام که کرونا و مشکلات اقتصادی اقشار ضعیف جامعه را بیشتر تحت تاثیر قرار داده است، به یاری نیازمندان بشتابیم.

پ
پ

بهمن محمودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با دعوت از مردم و خیرین برای پیوستن به نهضت کمک مومنانه و دستگیری از نیازمندان، اظهار کرد: در این وضعیت اقتصادی نباید نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا را فراموش کرد.

این هنرمند طنزپرداز میاندوآبی افزود: همه ما وظیفه داریم تا در این ایام که کرونا و مشکلات اقتصادی اقشار ضعیف جامعه را بیشتر تحت تاثیر قرار داده است، به یاری نیازمندان بشتابیم.

وی گفت: باید با کمک مومنانه؛ همدلی خود را به نمایش بگذاریم و من نیز از همه شهروندان عزیز و هم استانی ها و هموطنان میخواهم به این کمپین پیوسته و در این روزها نیازمندان را فراموش نکنیم.

محمودی با اشاره به اینکه مردم میاندوآب همیشه در کارهای خیر پیشقدم بوده اند و این را بارها نشان داده اند، تصریح کرد: ان شالله مردم میاندوآب بار دیگر این پیشقدم بودن و همدلی خود را نشان می دهند.

شخصیت هنری “قاغا” در پایان با بیان اینکه ان شالله این همدلی و اتحاد را تا شکست ویروس منحوس کرونا ادامه خواهیم داد، اظهار کرد:ضمن تقدیر از زحمات مدافعان سلامت، از همشهریان و هموطنان عزیز می خواهم زدن ماسک را فراموش نکنند تا ان شاالله بزودی این ویروس منحوس را شکست دهیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.