دشمن وحدت و امنیت ملی در ایران اسلامی را هدف گرفته است
۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
شناسه : 311233
2
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: قدرت ایران و تأثیرگذاری در دنیا، دشمن را بر آن داشته تا جلوی این قدرت روزافزون ایران بایستد و لذا دست به توطئه می‌زند و در این راستا دو موضوع امنیت و وحدت را بررسی می‌کند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و با بیان اینکه جهان در حال تغییروتحول است، اظهار کرد: در این تغییروتحول قدرت‌های پوشالی غرب و شرق جایی نداشته و شوروی سابق یا همان شرق نابود شده و غرب هم رو به اضمحلال و سقوط است.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه ایران در نظم نوین جهانی نقش مهم و اساسی را باید داشته باشد، افزود: قدرت ایران و تأثیرگذاری در دنیا، دشمن را بر آن داشته تا جلوی این قدرت روزافزون ایران بایستد و لذا دست به توطئه می‌زند و در این راستا دو موضوع امنیت و وحدت را بررسی می‌کند.

وی گفت: دشمن وحدت و اتحاد اقوام، ادیان و مذاهب را در این نشانه گرفته و روی این مسئله نیز برنامه‌ریزی می‌کند.
حسن‌زاده با بیان اینکه تضعیف امنیت ملی در ایران دومین برنامه و هدف دشمنان است، تصریح کرد: دشمن با طراحی و برنامه‌ریزی حملات تروریستی به دنبال این است که امنیت را در ایران خدشه‌دار کند.

امام‌جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و با بیان اینکه دشمن ضعیف است؛ اما این به معنای این نیست که دشمن دست از فتنه‌گری و حیله گیری بردارد، اظهار کرد: هنوز هم دشمن در اطراف ما و در کشورهای همسایه ما جا دارد و دست از توطئه و فتنه‌انگیزی برنداشته است.

وی گفت: امت اسلامی و مردم و مسئولان برای اینکه دشمن را خانه‌نشین و مأیوس کنند، نباید از دشمن غافل شده و به تعبیر سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی باید شبانه‌روز از فکر دشمنان که در اول همه جلسات و مراسم‌های خویش از ایران صحبت می‌کنند، غافل شویم.

حسن‌زاده هم چنین با تأکید بر اینکه باید همواره گوش‌به‌فرمان ولایت‌فقیه باشیم و از ایشان تبعیت کنیم، افزود: ولی‌فقیه همواره فصل‌الخطاب بوده و خواهد بود و این را مردم ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه ما مشکلات اقتصادی را کتمان نمی‌کنیم و امیدواریم که این مشکلات نیز برطرف شوند، گفت: ولی علی‌رغم همه مشکلات، دشمن‌شناسی اصول و مبنای ما بوده و از دشمن خود غفلت نکرده و دچار دودستگی و چنددستگی نمی‌شویم چرا که این خواسته و هدف دشمن است و ما نیز هدف و دشمن اصلی را فراموش نمی‌کنیم.

وی هم چنین در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به حادثه تیراندازی بر اثر اختلاف خانوادگی چندین ساله در این شهر، اظهار کرد: اینجا تگزاس و یا آمریکا نیست و از نیروهای امنیتی، انتظامی و دستگاه قضایی درخواست داریم تا هر چه سریع‌تر قاتل دستگیر شده و به اشد مجازات برسانند.

حسن‌زاده با بیان اینکه امنیت مردم و جامعه برای ما بسیار مهم است، تصریح کرد: دستگاه قضایی باید به جدیت به مسئله ورود پیدا کرده و اطاله دادرسی نیز در چنین مواردی مورد قبول نیست چرا که مردم قوه قضائیه را دادرس و پناهگاه خود می‌دانند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.