دشمن در تلاش برای عدم حضور مردم در انتخابات است
۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
شناسه : 314479
2
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: دشمن از مدت‌ها پیش بر روی انتخابات اسفندماه برنامه‌ریزی کرده و در تلاش برای عدم حضور مردم در انتخابات است.
پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفندماه امسال، اظهار کرد: دشمن از مدت‌ها پیش بر روی این انتخابات برنامه‌ریزی کرده و به دنبال عدم مشارکت مردم در انتخابات است.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه انتخابات یازدهم اسفند یکی از مهم‌ترین انتخابات دوران انقلاب اسلامی است، افزود: اهمیت این انتخابات تا آن اندازه است که هم در داخل کشور و هم در دنیا تأثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای دستیابی به اهداف خود تمام تلاش خود را به کار گرفته است، گفت: هدف اصلی دشمن این است که مشارکت مردم در انتخابات کم‌رنگ باشد و انتخابات در این را دروغ بخواند.

حسن‌زاده با بیان اینکه دشمن به دنبال القا و تحمیل هدف و نیت خود است، تصریح کرد: برای اینکه دشمن به اهداف خود دست نیابد؛ همه باید در صحنه حاضر باشند و فریب دشمن را نخورند.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه اصل حضور مردم در انتخابات خیلی مهم است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت رهبری صالح و امت پا به کار و حاضردرصحنه است که اگر مردم در صحنه باشند دشمن کاری از پیش نمی‌برد.

وی در ادامه با بیان اینکه نهضت سوادآموزی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نرخ باسوادی در کشور فقط ۴۷ درصد بود؛ ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی نرخ باسوادی در کشور به بیش از ۹۷ درصد رسیده است.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه رشد نرخ باسوادی در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در دنیا بی‌سابقه است، تصریح کرد: این پیشرفت‌ها و دستاوردها که حتی در کشورهای اروپایی نیز بی‌سابقه است، باید به مردم گفته شود.

امام‌جمعه میاندوآب به سالروز رحلت حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: نوع تربیت حضرت ام‌البنین (س)، تربیت حماسی بود.

وی با بیان اینکه تربیت فرزند حماسی، مربی و مادر حماسی می‌خواهد، اظهار کرد: انسان حماسی که حاصل تربیت حماسی است، نسبت به ظلم بی‌تفاوت نبوده و دائم رنگ عوض نمی‌کند.

حسن‌زاده هم چنین با اشاره به روز ثبت‌احوال و با تأکید بر توجه به موضوع جوانی جمعیت، تصریح کرد: پیری جمعیت، یک موضوع مهم است که کشور را تهدید می‌کند و لذا باید همه به آن توجه داشته باشند.

امام‌جمعه میاندوآب به روز ایمنی در برابر زلزله نیز اشاره کرد و افزود: نوسازی بافت فرسوده در میاندوآب یک امر ضروری است که مسئولان شهرستانی در کنار توجه به عدالت عمرانی باید به آن توجه داشته باشند.

وی هم چنین با اشاره به سالروز میلاد حضرت عیسی (ع)، گفت: همه انبیا طاغوت ستیز بوده‌اند و حضرت مسیح (ع) یکی از انبیای الهی بود که همیشه در حال مبارزه با طاغوت زمان خود بود.

حسن‌زاده هم چنین ضمن تأکید بر اینکه شهرداری باید نسبت به عدالت عمرانی در سطح شهر توجه داشته باشد، اظهار کرد: از اقدامات انجام‌گرفته مانند بهسازی و زیباسازی پل تاریخی ستارخان نیز تقدیر و تشکر را داریم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.