دشمن به دنبال هویت زدایی از انقلاب و حذف نام و یاد امام خمینی (ره) است/مراقب جنگ رسانه ای دشمنان باشیم
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
شناسه : 301054
4
امام جمعه میاندوآب:

امام جمعه میاندوآب گفت: دشمن به دنبال هویت زدایی از انقلاب است و لذا باید هوشیار بود و نباید اجازه داد تا دشمنان جای شهید و جلاد را عوض کنند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حرم امام راحل(ره)، اظهار کرد: دشمن به دنبال هویت زدایی از انقلاب است و لذا باید هوشیار بود و نباید اجازه داد تا دشمنان جای شهید و جلاد را عوض کنند.

امام جمعه میاندوآب افزود: کسانی که به دنبال حذف شهید فهمیده ها از کتب درسی بوده و یا هستند، همانها دنبال عوض کردن هویت انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، مدیون امام خمینی(ره) است، گفت: تمام هم و غم برخی این است که نام و یاد امام خمینی (ره) را حذف کنند ولی این را بدانند که این چراغ و نور الهی است و خاموش شدنی نیست.

حسن زاده با اشاره به جنگ رسانه ای و روانی دشمنان و با تاکید بر اینکه باید مراقب جنگ روانی دشمنان بود، تصریح کرد: آیا فقط در ایران سیل و زلزله و… رخ می‌دهد؟ این توطئه‌ دشمنان است که سیاه نمایی کرده و کمبودها و مشکلات در ایران را بزرگنمایی کند ولی از موفقیت ها چیزی نگوید همچنانکه در شبکه های ماهواره ای نیز از موفقیت های کشورمان چیزی نمی گوید.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: موفقیت های ایران اسلامی در دنیا در حوزه های مختلف علمی، پزشکی، فناوری و دانشگاهی، نانو، تکنولوژی و موشکی زبانزد است ولی دشمنان از آنها چیزی نمی گویند و مشکلات را بزرگنمایی می کنند و ما نیز کتمان نمی کنیم که در حوزه اقتصاد مشکلاتی داریم ولی باید قضاوت منصفانه و در تمام حوزه ها باشد.

وی هم چنین با تاکید بر لزوم هوشیاری نیروهای انقلابی، افزود: عده ای به دنبال تفرقه افکنی بین نیروهای انقلابی هستند و تاکنون در چند بخش موفق شده اند و لذا نیروهای انقلابی باید مراقب این توطئه باشند.

حسن زاده با بیان اینکه ما از مسئولان انقلابی، ولایی و جهادی حمایت می کنیم، گفت: نیروهای انقلابی اهل معامله نیستند و کسانی که تفرقه افکنی می کنند، انسان های مشکل دار هستند که به آنها باج نمی دهیم و عقب گرد نیز نمی کنیم.

امام جمعه میاندوآب هم چین بر لزوم صرفه جویی در مصرف انرژی در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: صرفه جویی کردن به معنای عدم مصرف نیست بلکه باید برق، آب و گاز و… را درست مصرف کنیم و همه نیز تمام تلاش خود را در راستای مدیریت مصرف و ترویج صرفه جویی به کار گیریم.

وی هم چنین در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب گفت: متاسفانه جای تاسف است که اداره ای چند ساختمان بلاصاحب دارد ولی اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب سازمان بی ساختمان است و لذا باید مسئولان شهرستانی، استانی  به فکر این موضوع بوده و این مشکل را حل کنند.

حسن زاده به هفته جهاد کشاورزی نیز اشاره و اظهار کرد:کشاورزی قلب تپنده است که هم در اشتغال و هم در تولید محصولات نقش تاثیرگذار دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.