دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام و انقلاب است/۱۳۰ هزار نفر متقاضی کار در استان داریم/در مسائل اقتصادی به هدف گذاری خود از برجام دست نیافتیم
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
شناسه : 271527
2

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: در مسائل اقتصادی به هدف گذاری خود از برجام دست نیافتیم ولی امروز دنیا با آمریکا همراهی نمی کند و این یکی از آثار برجام است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، علیرضا رادفر در مراسم افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر در میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: باید امید به جامعه تزریق کرد و از دستاوردها و داشته ها در این ایام گفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: نظام خدمات بسیاری به مردم و در نقاط مختلف ارائه داده است ولی متاسفانه گاها برخی به نوعی می گویند که انگار در کشور اتفاقی نیافتاده است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام و انقلاب است، افزود: باید نیمه پر لیوان را دید و از کارآمدی ها به مردم گفت و امید ایجاد کرد.

رادفر با اشاره به اینکه تمام مردم به دنبال رسیدن به توسعه و پیشرفت هستند، تصریح کرد: برای رسیدن به توسعه باید در ابتدا بدانیم که چه داریم و چه بدست آورده ایم و از اینها چگونه باید مراقبت کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه ترویج ناامیدی، کمک به جامعه نیست، اظهار کرد: عیب جویی کمکی به ما نمی کند و باید منصفانه نگاه و قضاوت کرد و تلاش ها را دید.

وی در ادامه به موضوع برجام اشاره و آن راهبرد و استراتژی یک شخص ندانست و افزود: برجام یکی از راهبردهای نظام برای برون رفت از برخی مسائل بود و در دنیا ایران هراسی می کردند ولی اکنون دید دنیا نسبت به نظام عوض شده است.

رادفر با بیان اینکه شاید در مسائل اقتصادی به هدف گذاری خود از برجام دست نیافتیم، گفت: این موضوع نیز دلایلی دارد و ترامپ نیز نشان داده که نمی خواهد برجام عملیاتی شود و به نظر می رسد در سیاست تازه کار است و رهبر معظم انقلاب نیز پاسخ آنها را دادند و اعلام کردند که اگر برجام را پاره کنند ما آن را آتش می زنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: امروز دنیا با آمریکا همراهی نمی کند و این از آثار برجام است و باید در کنار نقد، توفیقات را نیز دید.

وی در ادامه با اشاره به مسئله اشتغال و با بیان اینکه دولت باید خود را از تصدی گری کنار بکشد، اظهار کرد: اگر دنبال اشتغال هستیم، جز حمایت از بخش خصوصی چاره دیگری نداریم و در استان ما نیز ۱۳۰ هزار نفر تحصیل کرده متقاضی کار داریم در صورتی که کلا در استان ۶۰ هزار پرسنل اداری مشغول هستند و این نشان می دهد که چاره کار حمایت از بخش خصوصی است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.