دشمن به دنبال ترویج ناامیدی در جامعه است/ دشمن از اقتدار ایران در هراس است
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۰۶
شناسه : 299353
15
نماینده مردم میاندوآب  در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب  در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با استفاده از امپراطوری و جنگ رسانه ای و سیاه نمایی به دنبال ناامیدکردن مردم است.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه امروز ندای انقلاب اسلامی در جهان طنین انداز شده است، اظهار کرد: امروز صدای انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان به گوش می رسد.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان، همواره به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی و توطئه و نیرنگ علیه انقلاب اسلامی بوده اند، افزود: دشمن هیچگاه دست از دشمنی خود بر نمی دارد ولی هر بار که با توطئه ای وارد میدان شده اند در همه توطئه ها شکست خوردند.

وی با اشاره به اینکه دشمن با استفاده از امپراطوری و جنگ رسانه ای و سیاه نمایی به دنبال ناامیدکردن مردم است، اشاره کرد و گفت: دشمن با جنگ رسانه ای ذهن جوانان را نشانه گرفته و با جنگ اقتصادی نیز در کنار آن به دنبال ناامیدی و مایوس کردن مردم است.

عیسی زاده با بیان اینکه دشمنان از قدرت و اقتدار ایران اسلامی در هراس بوده و هستند، تصریح کرد: امروز ندای عزت و اقتدار ایران اسلامی تا اقصی نقاط دنیا سایه افکنده است وهمه کشورها تحت تاثیر اهداف راهبردی ایران اسلامی هستند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  دیدگاه دولت سیزدهم در سیاست خارجی و دیپلماسی نیز به نفع جمهوری اسلامی و به نفع مردم است، افزود: دولت سیزدهم این نگاه را داشته که چه چیزی منفعت ملت را تامین می کند و گره از مشکلات مردم می گشاید و می تواند بر قدرت ایران اسلامی بیفزاید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.