دشمن به دنبال ایجاد سد و مانع‌تراشی در راه پیشرفت کشور است
۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
شناسه : 310893
3
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی گفت: امروز راهبرد دشمن ایجاد سد و مانع‌تراشی در راه پیشرفت کشور است و برای این راهبرد خود نیز برنامه‌ریزی و تلاش می‌کند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جعفر ذوالفقاری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با اشاره به ایام گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: آن چیزی که در هفته دولت بازگو می‌شود، بخشی از خدمات نظام و دولت و انقلابی است که توسط مردم در سال ۵۷ به پیروزی رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی افزود: این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به‌ندرت در دنیادیده می‌شود که بیش از ۳۰۰ هزار نفر جان خود را در راه آن فدا کرده و امروز نیز در راه تثبیت و اقتدار آن جان‌فشانی می‌کنند.

وی گفت: این انقلاب و نظام اسلامی علی‌رغم همه مشکلات و دشمنی‌های ۴۰ساله، به توفیقات قابل‌توجهی دست‌یافته که در دنیا بی‌نظیر است و باید آن را قدر بدانیم.

ذوالفقاری با اشاره به راهبرد امروز دشمن برای مقابله با نظام و انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امروز راهبرد دشمن ایجاد سد و مانع‌تراشی در راه پیشرفت کشور است و برای این راهبرد خود نیز برنامه‌ریزی و تلاش می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال این است تا خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی بازگو نشده و رو به فراموشی رود، اظهار کرد: باید خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی به مردم بازگو شده و مردم با آن آشنا شوند.

وی افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با تمام وقاهت به دنبال تطهیر پهلوی بوده و می‌خواهند با ترویج بی‌حجابی و بی‌حیایی، ساختارشکنی کنند تا به اهداف خود دست یابند.

ذوالفقاری با بیان اینکه رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی را از تمام گردنه‌ها و حوادث سخت به‌سلامت عبور داده است، گفت: ولایت‌فقیه مانع دشمنان انقلاب اسلامی در دستیابی به اهدافشان بوده و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی تصریح کرد: امروز بیداری، بازگویی و اصرار بر ارزش‌ها ما را از این برهه خست نجات می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز بااراده مردم دولتی در تراز مردم و انقلاب مستقر شده که نوآوری درسیاست بین‌المللی، تبعیت از رهبری از ویژگی‌های بارز آن است، افزود: این نوآوری در سیاست خارجی و دیپلماسی دولت، قدرت جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد و دراین‌بین نیز استان آذربایجان غربی باتوجه‌به همسایگی با کشورهای دیگر به ویترینی از تعاملات و هم‌افزایی تبدیل شده و در همه حوزه‌ها اخبار پیشرفت نمایش داده می‌شود.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه یکی دیگر از اهداف دشمنان ایجاد اختلاف بین مسئولان است، تصریح کرد: امروز حرف همه مسئولان ما یکی است و این هم‌صدایی را از سه قوه می‌شنویم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی به ایام سفر اربعین حسینی نیز اشاره کرد و افزود: امروز مرز تمرچین که در ایام اربعین میزبان زائران است، به فرصتی بی‌نظیر برای اقتصاد منطقه و نیز به کانون وحدت اقوام و مذاهب تبدیل شده است.

وی با تأکید بر اینکه به‌هیچ‌عنوان اجازه شکاف نباید داد، گفت: اگر همدلی داشته باشیم؛ در آن صورت نقشه‌های شوم دشمنان و بدخواهان خنثی می‌شود.

ذوالفقاری بر لزوم امیدواری نیز تأکید و تصریح کرد: مردم باید هر روز امیدوارتر باشند و همه مسئولان این را باید در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.