دشمن از ترویج مکتب حاج‌قاسم هراس دارد
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
شناسه : 314945
2
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: حادثه تروریستی کرمان نشان از استیصال و درماندگی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و هراس آنها از مکتب حاج‌قاسم است.
پ
پ

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با تسلیت شهادت تعدادی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: این حادثه تروریستی نشان از استیصال و درماندگی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه این حادثه تروریستی را به‌شدت محکوم می‌کنیم، افزود: قطعاً پاسخ سختی به عاملان و آمران این حادثه تروریستی داده شده و انتقام از عاملان و مباشران این حادثه گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در پشت پرده این جنایت تروریستی قطعاً استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی قرار دارند، گفت: رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی عامل اصلی همه حادثه‌های تروریستی در منطقه هستند.

حسن‌زاده با بیان اینکه دشمنان از ترویج فرهنگ و مکتب حاج‌قاسم هراس دارند، تصریح کرد: حادثه تروریستی کرمان نشان داد که استکبار جهانی و صهیونیسم علاوه بر حاج‌قاسم سلیمانی از شهید سلیمانی و زائر سلیمانی و در یک کلمه از مکتب سلیمانی که برگرفته از مکتب عاشورا و مکتب علوی و فاطمی است، هراس دارند.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه این حرکت کور تروریستی نشانه‌ای از خفت و خواری دشمنان نیز است، اظهار کرد: این حرکت کور تروریستی خباثت دشمن صهیونیستی و مزدوران او را نشان داد که از فرط عصبانیت و برای بقای خود زبونانه و بزدلانه دست به جنایت و ترورهای فردی و جمعی می‌زند.

وی با بیان اینکه دشمن از سوی دیگر از ایستادگی مردم ایران اسلامی پای آرمان‌های نظام و انقلاب خشمگین و عصبانی است، گفت: بدون تردید این جنایت تروریستی تنفر و انزجار مردم ایران اسلامی و انسان‌های آزاده جهان را در پی دارد.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه مردم مطمئن باشند که این جنایات تروریست‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند، گفت: انتقام شهیدان گرفته خواهد شد و تروریست‌ها و حامیان آنها به سزای اعمال خویش می‌رسند و زمان و مکان این پاسخ سخت، کوبنده و محکم و قاطعانه را سربازان ولایت مشخص خواهند کرد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.