دشمنی آمریکا علیه ایران، کم نشده/13 آبان، نماد استکبارستیزی و روز پاسخ ملت به دشمنان است
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
شناسه : 267651
7

امام جمعه چهاربرج گفت: 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و نماد استکبار ستیزی ملت ایران است.

پ
پ

حجت الاسلام جعفر آذرپندار در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان، اظهار کرد: 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و نماد استکبار ستیزی ملت ایران است.

امام جمعه چهاربرج گفت: مردم ما بصیر بوده و دشمن را خوب شناخته اند و همواره نشان داده اند که در مقابل دشمنان ایستاده و مشت محکمی بر دهان آنان می زنند.

وی با اشاره به اینکه قبلا عده ای می گفتند که آمریکا، آمریکای قبلی نیست، افزود: موضع گیری ها و اظهارات ترامپ خط بطلانی بر اندیشه آنها کشیده و دشمنی آمریکا را با ملت ایران و نظام و انقلاب اسلامی آشکار ساخت و همگان آن را به عینه دیدند.

آذرپندار با بیان اینکه دشمن از دشمنی خود دست بر نمی دارد، تصریح کرد: موضوع برجام و موضع گیری های ترامپ کاملا این موضوع را نشان داد و گذشت زمان نیز نشان داده که نه تنها دشمنی اینها کم نشده بلکه زیاد هم شده است.

امام جمعه چهاربرج با اشاره به اینکه در 13 آبان به عنوان نماد استکبارستیزی لازم است تا همه در صحنه باشند، اظهار کرد: در این روز دانشگاهیان و مجامع علمی و دانش آموزان ما بصیرت و آگاهی خود را نشان داده و در مقابل دشمن ایستاده اند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.