دشمنان کور خوانده اند، ایران هرگز سوریه نخواهد شد
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
شناسه : 303351
1
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی محکوم به شکست است و دشمنان این را بدانند که کور خوانده اند، ایران هرگز سوریه نخواهد شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده در مراسم یادواره شهدای آبروی محله پایگاه شهدای کوی ولی آباد حوزه دو شهری میاندوآب در سخنانی با بیان اینکه نام و یاد شهدا تاابد ماندگار است، اظهار کرد: شهدا، آبروی انقلاب و نظام هستند که عزت آفریدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه ما فداکاری شهدا را در دفاع از کشور و نظام و انقلاب و ولایت فراموش نکرده ایم، افزود: ما در مراحل و مناطق مختلف از کردستان گرفته تا خرمشهر و … از کشور دفاع و از مراحل سخت عبور کردیم و به امروز رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ هزار شهید ترور و شهیدان بهشتی و رجایی و باهنرها تقدیم انقلاب اسلامی شده است، گفت: ما سختی های زیادی دیده ایم و دفاع همچنان باقی است.

فرج زاده با بیان اینکه دشمن امروز شکست خورده و سیلی خورده است، تصریح کرد: دشمن به دنبال سوریه سازی ایران است تا به ناموس و عزت ما تعدی کند ولی ما با صدای بلند به دشمنان می گوییم که کور خوانده اند و اجازه نخواهیم داد ایران سوریه شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: به تعبیر شهید بهشتی، “ای دشمنان از ما عصبانی باشید و از این عصبانیت خود بمیرید” چرا که مردم ایران اسلامی بصیر و هوشیار بوده و در دام نقشه شما نمی افتند.

فرج زاده با بیان اینکه اسلام به زنان عزت داد، تصریح کرد: اصلا شعار “زن، زندگی، آزادی” شعار محوری اسلام و نظام اسلامی است و سوره “انا اعطیناک الکوثر…” صدای بلند و روایت واقعی از اهمیت زن در اسلام است .

وی افزود: سلام بر زنانی که زندگی را با ایمان، شهامت و ایثار تفسیر کردند و ما هم با صدای بلند می گوییم سلام بر بانوان سلام بر زندگی، سلام بر شهامت ایثار فداکاری و شجاعت.

فرج زاده افزود: سلام بر زن، سلام بر هاجر، سلام بر آسیه، سلام بر مریم، سلام بر فاطمه، سلام بر زینب و سلام بر بانوان ایران زمین که گوهر عفاف و پاکدامنیشان قدمتی هفت هزار ساله دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با تصریح بر اینکه ما هم بر آزادی سلام می کنیم آزادی از زنجیرهای هوا هوس وآزادی از قید خودباختگی فرهنگی فرمودند که استقلال، آزادی شعار اصلی نظام جمهوری اسلامی است.

وی در پایان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال برنامه ریزی برای ایجاد ناامنی است، افزود: دو سال دانش آموزان با توطئه کرونا از مدارس فاصله گرفتند و امروز نیز با توطئه ناامنی می خواهند دانش آموزان ما را از درس خواندن و علم آموزی و رسیدن به قله های ترقی و پیشرفت بازدارند و لذا باید در این زمینه هوشیار و بصیر باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.