دشمنان همواره به دنبال سیاه‌نمایی هستند/ نوسازی بافت فرسوده در میاندوآب ضروری است
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
شناسه : 312069
3
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: نوسازی بافت فرسوده در میاندوآب و برنامه‌ریزی مدون برای انجام این کار یکی از ضروریات مهم است که باید موردتوجه قرار گیرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال سیاه‌نمایی علیه نظام و انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: نظام و انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته توفیقات و دستاوردهایی بی‌نظیری داشته است که دشمنان هیچ‌گاه آنها را نمی‌بینند.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: دشمنان به‌گونه‌ای سیاه‌نمایی می‌کنند که انگار در این کشور هیچ کاری نشده است درحالی‌که به گواه آمارهای بین‌المللی، پیشرفت ایران اسلامی علی‌رغم همه مشکلات و تحریم‌ها بی‌نظیر بوده است.

وی با اشاره به برخی آمار در حوزه‌های مختلف پزشکی، علمی، فناوری و غیره، گفت: افزایش ۲۱ساله امید به زندگی در ایران از ۵۵ به ۷۶ سال از جمله دستاوردهای نظام اسلامی بوده است.

حسن‌زاده تصریح کرد: درحالی‌که قبل از انقلاب اسلامی پزشکان خارجی در ایران طبابت می‌کردند؛ ولی اکنون ایران به قطب درمان تبدیل شده و از ۵۳ کشور جهان، بیماران برای معالجه به ایران مراجعه می‌کنند.

امام‌جمعه میاندوآب اظهار کرد: امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی در چندین و ده‌ها رشته تخصصی در حوزه بهداشت و درمان متخصص تربیت می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد بهورزان در روستاها قبل از انقلاب اسلامی به دو هزار نفر هم نمی‌رسید، گفت: امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی ۳۷ هزار بهورز در کشور فعالیت دارند و تعداد خانه‌های بهداشت نیز از یک هزار و ۵۰۰ خانه به ۳۵ هزار خانه بهداشت رسیده است.

حسن‌زاده به توفیقات ایران در ریشه‌کنی و درمان و کنترل بیماری‌های مختلف از جمله فلج اطفال اشاره کرد و افزود: قبل از انقلاب اسلامی تنها هفت دانشکده پزشکی با ۷۰۰ دانشجو در کشور وجود داشت؛ ولی امروز ۴۷ دانشگاه با ۱۸۰ هزار دانشجوی پزشکی، پیراپزشکی و پرستاری با ۱۱ هزار هیئت‌علمی وجود دارد.

امام‌جمعه میاندوآب باید همه این اقدامات را دید نه اینکه فقط نیمه خالی لیوان را دید و بر اساس آن قضاوت کرد، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در بحرانی‌ترین منطقه و در عین مبارزه با دولت‌های ظالم و ستمگر، امن‌ترین کشور است و این را باید قدر دانست.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی؛ پهلوی‌ها کشور را گوشت قربانی کرده بودند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، دست طمع استکبار جهانی و آمریکای جنایت‌کار را از این کشور قطع کرده است و اقتدار و امنیت را برای ما به ارمغان آورده است و باید قدر آن را بدانیم.

وی هم چنین در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به‌روز کاهش اثرات بلایای طبیعی، تصریح کرد: متأسفانه میاندوآب دارای بافت فرسوده و قدیمی فراوانی بوده که نیازمند توجه است.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه در مواقع وقوع حادثه نیز امکان امدادرسانی برای برخی مناطق و کوچه‌ها سخت است، افزود: نوسازی بافت فرسوده در میاندوآب و برنامه‌ریزی مدون برای انجام این کار یکی از ضروریات مهم است که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی هم چنین به اهمیت و جایگاه خانواده اشاره و تصریح کرد: اخلاق خوب سبب عاقبت‌به‌خیری می‌شود و در خانه و نهاد خانواده نیز باید خوش‌اخلاقی همواره مدنظر قرار گیرد.

حسن‌زاده هم چنین هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان تبریک گفته و از خدمات و تلاش‌های آنان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.