دشمنان نمی خواهند ایران قوی و قدرتمند را ببینند/حضرت فاطمه زهرا(س) یک الگوی تمام عیار برای بشریت هستند
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
شناسه : 304053
4
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) تربيت شده مكتب پيامبر (ص)و يك اسوه و الگوی تمام عیار برای تمام انسان ها و در حقیقت اسلام مجسم هستند.
پ
پ

به‌گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: فضائل حضرت فاطمه زهرا(س) کثیر و بی نظیر هستند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دنیا به دنبال الگو است، افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) دارای ابعاد والای شخصیتی و اخلاقی بوده و مورد توجه خاص پیامبر اکرم (ص) و اهل‌بیت (ع) بوده و بهترین الگو برای تمام انسان ها هستند.

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی تمام عیار برای تمام انسان های هستند، گفت: حضرت فاطمه(س) تربیت شده مکتب پیامبر (ص)و یک اسوه به تمام معنی و در حقیقت اسلام مجسم هستند.

حسن زاده در ادامه با اشاره به بدعت گذاری در دین، تصریح کرد: متاسفانه به اسم اسلام، بدعت هایی مثلا در امر ازدواج در جامعه نهادینه شده که هیچ جایی در اسلام ندارند و متاسفانه بخش اعظمی از جامعه نیز دچار این بدعت ها شده است.

امام جمعه میاندوآب افزود: خانواده ها باید به این موضوع توجه داشته باشند که با بدعت گذاری هایی که در اسلام هیچ جایی ندارند، سبب ایجاد مانع ازدواج برای جوانان نشوند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام حجاب را مانع پیشرفت عنوان می کنند، گفت: باید به اینها گفت که حجاب مانع پیشرفت نیست بلکه مانع فحشا است و این افراد ببینند که بانوان محجبه ایران اسلامی بعد از انقلاب اسلامی چه پیشرفت هایی کرده و در اجتماع و در زمینه های مختلف نقش آفرینی می کنند.

حسن زاده تصریح کرد: امروز دشمنان بنیان خانواده را نشانه گرفته و به دنبال این است که خانواده و جایگاه مادر را در خانه و خانواده متزلزل کرده و آن را به لجن بکشاند.

امام جمعه میاندوآب در ادامه خطبه ها به دلیل و چرایی پشتیبانی و برنامه ریزی دشمنان برای اغتشاشات در ایران اشاره کرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران، موازنه قدرت را در خاورمیانه و منطقه تغییر داده است و دشمن این را بر نمی تابد.

وی با بیان اینکه دشمنان نمی خواهد ایران قوی و قدرتمند را ببینند، تصریح کرد:  ایران قوی، بزرگترین خطر برای آمریکا و رژیم صهیونیستی و آل سعود و… است و لذا به هر طریق ممکن به دنبال مقابله با ایران قوی هستند.

حسن زاده با اشاره به اینکه امروز ایران به حرف اول همه مجالس دشمنان ما تبدیل شده است، اظهار کرد: اگر ایران ضعیف است چرا از ایران صحبت می کنند؟ پس ایران قوی و قدرتمند شده که به سخن اول مجالس آنها تبدیل شده است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه ما مشکلات را کتمان نمی کنیم و دولت مردمی و قوی نیز به دنبال حل مشکلات است، افزود: امروز نشاط در درون و مبارزه با بیرون در کشور راه افتاده است و بانک جهانی نیز از رشد اقتصادی ایران خبر داده است و همه این اخبار نوید روزهای خوب در آینده است که دشمنان با اغتشاشات و ادامه دادن اغتشاشات نمی خواهند این اتفاق روی دهد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.