دشمنان به هر طریق ممکن به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
شناسه : 306258
3
امام جمعه موقت میاندوآب: امام جمعه موقت میاندوآب گفت: شیطان بزرگ و ایادی استکبار جهانی دست به دست هم داده و می خواهند به اقتصاد و فرهنگ کشور ضربه بزنند و لازم است در مقابل این توطئه دشمنان هوشیار باشیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام عادل گل حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب در سخنانی با اشاره به اهمیت نوعدوستی، اظهار کرد: نوعدوستی و دستگیری از یکدیگر از سفارشات مهم ائمه معصومین(ع) است که باید مورد توجه همه باشد.

امام جمعه موقت میاندوآب افزود: باید سعی کنیم بویژه در این ایام از دست نیازمندان بگیریم و به فکر همنوعان خویش باشیم.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی های دشمنان با انقلاب و مردم ایران اسلامی، گفت: شیطان بزرگ و ایادی استکبار جهانی دست به دست هم داده و می خواهند به اقتصاد و فرهنگ کشور ضربه بزنند و لازم است در مقابل این توطئه دشمنان هوشیار باشیم.

گل حسینی با بیان اینکه بصیرت و هوشیاری مردم توطئه های دشمنان را خنثی می کند، تصریح کرد: دشمن تریلیون ها دلار هزینه می کند ولی نمی تواند نتیجه بگیرد و لذا مردم باید هوشیار باشند.

امام جمعه موقت میاندوآب در ادامه با تاکید بر اینکه خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند، اظهار کرد: باید تجربیات نسل قدیم را به نسل جوان انتقال داد و این را بدانیم که فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جای تجربه اندوزی نیست.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص پدیده مسمومیت دانش آموزان، افزود: در این زمینه اگر مشخص شود کسانی در این کار دست داشتند؛ دیگر عفوی در کار نخواهد بود چرا که این افراد به دنبال زیرسوال بردن نظام هستند و این قابل گذشت نیست.

گل حسینی با بیان اینکه دشمنان همواره به فکر توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی با امپراطوری رسانه ای هستند، اظهار کرد: همه اتفاقات در ایران اعم از سیل و زلزله را هم در رسانه های خود سیاسی جلوه داده و به دنبال ضربه زدن به نظام هستند در حالی که در مورد خشنونت پلیس آمریکا چیزی حرف نمی زند.

امام جمعه موقت به روز چهارشنبه سوری و عید نوروز نیز اشاره کرد و گفت: باید این ایام را با آداب و سننی که داریم؛ گرامی داشت و خانواده ها نیز مراقب فرزندان خود باشند تا شاهد حوادث جبران ناپذیر در شب چهارشنبه سوری نباشیم.

وی به روز شهید نیز اشاره و تصریح کرد: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا و ایثارگری های آنان بوده و باید قدر خون شهدا را بدانیم و قدردان خانواده های معظم شهدا باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.