دشمنان به دنبال فراموشی موضوعات اصلی و بزرگنمایی مسائل حاشیه ای هستند/ تحریم های آمریکا، روح و جسم برجام را از بین برد/ باید جلوی دوقطبی شدن جامعه گرفته شود
۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
شناسه : 262679
6

امام جمعه میاندوآب گفت: امروز دشمنان به دنبال بزرگنمایی موضوعات فرعی و حاشیه ای و فراموش کردن موضوعات اساسی و کلان در جامعه هستند تا مردم و مسئولان را از مسائل اصلی، منحرف سازند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه میاندوآب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید اساتید 2030 را تبیین کنند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه صریح صحبت کردن منافاتی با تقوای الهی ندارد، گفت:تبیین مواضع ومشخص کردن مسائل، کفرستیزی و مقابله با انحراف به صورت صریح از لازمه عصر جدید است که باید در اساتید باشد.

وی با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی، گفت: امروز دشمنان به دنبال بزرگنمایی موضوعات فرعی و حاشیه ای و فراموش کردن موضوعات اساسی و کلان در جامعه هستند تا مردم و مسئولان را از مسائل اصلی، منحرف سازند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه انسان باید دشمن شناس بوده و بصیرت داشته باشد تا بتواند در مقابل دشمنان بایستد، تصریح کرد: دشمن می خواهد در جامعه دو قطبی ایجاد کند و با طرح مسائلی مانند کنسرت، حضور زنان در ورزشگاه ها و… به دنبال دورکردن اذهان عمومی از مسائل اصلی است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه موضوعات اصلی مانند امنیت، روحیه کفر ستیزی و انقلابی گری و مسئله روز و اول دنیا که مسئله قدس و دفاع ازفلسطین نباید فراموش شوند، اظهار کرد: باید مسائل فرعی را کنار گذاشت و دغدغه های اصلی نظام و اقتدار و امنیت، انقلابی گری و کفر ستیزی و این موضوع را که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند:”اسرائیل باید از صحنه روزگار حذف شود” را نباید فراموش کرد.

وی ایجاد ناامنی و فشار تحریم را هدف دیگر دشمنان عنوان کرد و افزود: تحریم های اخیر آمریکا که مجدداً روح و جسم برجام را نقض کرد و زیر سوال برد و در کنگره آمریکا تصویب شد، نباید به حاشیه رانده شود و از این موضوع غفلت کرد.

حسن زاده با بیان اینکه در پاسخ موشکی سپاه به تروریست های داعشی، همه نظام متحد و یکپارچه شده و تحت امر ولایت از آن دفاع کردند، گفت: همه باید در همه حال متحد باشند و با حرف های نسنجیده در برخی زمان ها، سبب ناراحتی نشده و مسئولان تراز اول باید با بصیرت جلوی آمریکا بایستند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه حمله موشکی سپاه به تروریست ها، پاسخ نظام جمهوری اسلامی به دشمنان بود، تصریح کرد: این موشک توسط سپاه پرتاب شد و متعلق به تمام مردم ایران است.

وی با تاکید بر اینکه باید جلوی دوقطبی در جامعه گرفته شود، اظهار کرد: قطب و پرچم واحد در نظام مقدس جمهوری اسلامی، پرچم ولایت و اسلام است و همه باید تحت لوای این پرچم جمع شده و اقتدار و عزت خود را به نمایش بگذارند.

حسن زاده با اشاره به قرارداد تسلیحاتی عربستان و آمریکا، افزود: امروز استکبار با تمام قدرت در یک سمت ایستاده و باید در مقابل این جبهه استکباری همه متحد شده و یکپارچه بگوییم “مرگ بر آمریکا” و ” مرگ بر اسرائیل”.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه نباید وعده الهی را فراموش کرد و همه دنیا بدانند که جمهوری اسلامی ایران، محکم و قاطع ایستاده است، تصریح کرد: حاکمان جدید آمریکا نیز غلطی نمی توانند بکنند و ما به آنها سیلی محکمی می زنیم.

وی با بیان اینکه همه توطئه های استکبار برای مقابله با نظام اسلامی و به چالش کشیدن نظام و انقلاب است و این را به صراحت نیز اعلام می کنند، گفت: ما همه متحد هستیم ولی ممکن است اختلاف سلیقه هم داشته باشیم که طبیعی بوده و ربطی به آمریکا و دشمنان ندارد و همه محکم در مقابل دشمنان یکپارچه ایستادگی می کنیم.

حسن زاده با تاکید بر اینکه باید مراقب توطئه نفوذ دشمنان باشیم، افزود: دشمن می خواهد نفوذ کند و در این راه به عوامل داخلی خود نیز دل بسته است و باید مراقب این توطئه دشمنان باشیم.

امام جمعه میاندوآب با تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: باید به غیرت و حضور این مردم همیشه در صحنه احسنت گفت.

وی هم چنین  با اشاره به هفته قوه قضائیه، گفت: قوه قضائیه، قوه مستقل است و هیچ کس نمی توان برای قاضی امر و نهی کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.