دشمنان به دنبال ارائه چهره غیرواقعی از اسلام هستند/ جشن نیمه شعبان باید باشکوه برگزار شود
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
شناسه : 261360
6

امام جمعه میاندوآب گفت: دشمنان اینگونه وانمود می کنند که همیشه در اسلام مجلس روضه است و اینها با شادی مردم مخالف هستند، در حالی که اینگونه نیست.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در جلسه ستاد شئونات فرهنگی شهرستان میاندوآب با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: همه مردم و مسئولان باید جشن های اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان را باشکوه برگزار کنند و مردم نیز در این مراسم حضور باشکوه داشته باشند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر برگزاری باشکوه جشن نیمه شعبان، افزود: همه باید دست به دست هم  داده و مراسم جشن نیمه شعبان را پرشور و پررنگ برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان چهره ای غیرواقعی و وارونه از اسلام نشان می دهند، گفت: دشمنان اینگونه وانمود می کنند که همیشه در اسلام مجلس روضه است و اینها با شادی مردم مخالف هستند، در حالی که اینگونه نیست.

حسن زاده تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان اینگونه وانمود می کنند که تنها ما می خواهیم و می توانیم به جوانان شادی و نشاط بدهیم و اینها مخالفت می کنند و لذا باید همه پرشور و باشکوه مراسم جشن و سرور نیمه شعبان را برگزار کنیم.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به روایاتی از ائمه اطهار(ع)، افزود: ائمه اطهار(ع) می فرمایند که در ناراحتی وغم ما غمگین و در شادی ما شاد باشید و لذا باید این مراسم جشن را باید متنوع تر از سال های قبل و باشکوه برگزار شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.