دشمنان با ایجاد فتنه، ولایت فقیه و اصل نظام را نشانه گرفته اند/ فتنه انگیزی ها پایانی ندارد، مراقب فتنه ها باشیم/ ایجاد تورم و گرانی بستر ساز فتنه است/ خسارت های فتنه 88 هنوز هم ادامه دارد/ دست یابی به انرژی هسته ای نماد خودباوری است
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
شناسه : 273460
6

امام جمعه میاندوآب گفت: دشمنان سناریوهای جدیدی را در نظر دارند و کل نظام و اصل ولایت فقیه را نشانه رفته اند و لذا باید بصیرت داشته و در مقابل فتنه های دشمنان روشنگری کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فتنه انگیزی و توطئه چینی دائمی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نقشه دشمن حساب شده و از پیش تعیین شده است و همه وظیفه داریم تا بصیرت خود را همواره حفظ کنیم.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمنان همیشه قبل از فتنه انگیزی دست به ایجاد شک و شبهه در زمینه موضوع مورد نظر خود می زنند، افزود: نمونه این موضوع را در انتخابات سال 88 به وضوح می توان مشاهده کرد که دشمنان از حدود یک سال قبل شروع به زمینه چینی کرده و روزنامه ها نیز قبل از سال 88 مواردی مانند تقلب در انتخابات، رایزنی برای سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم و…. را تیتر کردند که نشان از آماده کردن اذهان و زمینه چینی برای فتنه 88 داشت.
وی با اشاره به اینکه امثال بی بی سی و امپراطوری رسانه ای دشمن نیز در راستای اهداف دشمنان عمل کرده و شروع به تخریب می کنند، گفت: بی بی سی و امثال آن یک ماه قبل از انتخابات سال 88 فتنه را کلید زده و به حمایت فتنه گران داخلی آمدند و به شورای نگهبان به عنوان حافظ آرای مردم حمله کردند و این نشان از برنامه ریزی گسترده دشمنان برای فتنه 88 داشت.
حسن زاده به فتنه و فتنه های آینده نیز اشاره و تصریح کرد: دشمنان سناریوهای جدیدی را در نظر دارند و کل نظام و اصل ولایت فقیه را نشانه رفته اند و لذا باید بصیرت داشته و در مقابل فتنه های دشمنان روشنگری کرد.
امام جمعه میاندوآب با اشاره به برخی اظهارات و اقدامات در این زمینه، اظهار کرد: مثلا یک نفر در18 دی ماه 96 با اشاره غیرمستقیم از نقد مسئولان بدون استثنا حرف می زند و می گوید همه باید نقد شوند و استثنا هم نیست و یک روز بعد از آن بی بی سی نیز کلیپی از مجلس خبرگان در مورد انتخاب رهبری توسط خائن نیوزها پخش می کند و یا یک نفر در 11دی 96 بحث رفراندوم را مطرح می کند و متاسفانه فرد دیگری همان پیشنهاد را در 22 بهمن در مورد موضوعات مورد اختلاف مخصوصا آزادی می دهد و چند ساعت پس از این اظهارات، 15 نفر از منافقین، ضد انقلاب مانند مخملباف ها و شیرین عبادی ها، خواستار برگزاری رفراندوم در مورد اصل نظام می شود.
وی با طرح این سوال که در 40 سال گذشته مگر سابقه داشته که با گرانی مثلا تخم مرغ مردم به خیابان بیایند؟، افزود: دشمنان با فتنه انگیزی و به بهانه های مختلف مانند گرانی و شایعه پراکنی مردم را تحریک به حضور در خیابان ها کردند و درست بعد از حضور مردم قیمت ها پایین آمد و اکنون جای سوال است که این تخم مرغ ها پس کجا بودند که قبل از اعتراض مردم در بازار نبودند و اکنون بعد از اعتراض مردم به بازار وارد شدند؟ آیا این نشان از هدف دار بودن اقدامات نیست؟
حسن زاده با اشاره به اینکه دشمنان با این اقدامات به دنبال دست یابی به اهداف خود هستند، اظهار کرد: آنها با اقدامات خود می خواهند اینگونه تلقین کنند که اعتراض مردمی تاثیر دارد و فتنه آینده نیز این است که با شعار گرانی مردم را به خیابان ها بکشانند و شعار رفراندوم بدهند و اهداف خود را دنبال کنند.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه خسارت های فتنه 88 هنوز هم ادامه دارد، تصریح کرد: دشمن همواره فتنه انگیزی می کند و فتنه بزرگ آینده هم ایجاد تورم زیاد، گرانی و زیر سوال بردن اصل نظام است و همه باید در مورد این فتنه انگیزی های دشمنان هوشیار و بصیر باشند و دشمنان این را بدانند که تا آخرین قطره خون خود در مقابل آنها می ایستم و اجازه دست یابی به اهدافشان را نمی دهیم.
خطیب نماز جمعه میاندوآب به مناسبت های هفته اشاره و با بیان اینکه روز شنبه، روز سلامتی نام گرفته است، تصریح کرد: متاسفانه بیماری در میان سنین مختلف در جامعه زیاد است و اصلی ترین عامل آن نیز کم تحرگی و عدم توجه به ورزش مناسب و کافی است.
وی افزود: همه برای حفظ سلامتی باید به سمت ورزش روی آورده و در این شهرستان نیز دوچرخه سواری یکی از ورزش های مناسب است که می توان از آن برای حفظ سلامتی استفاده کرد.
وی هم چنین با اشاره به روز فناوری هسته ای، گفت: ما در چهار دهه گذشته هر جا به خود متکی بوده ایم و هر چا پاگذاشته ایم مانند انرژی هسته ای که به همت دانشمندان هسته ای و نیروهای انقلابی به آن دست یافته ایم، موفق بوده ایم و برای خود عزت به ارمغان آورده ایم ولی هرجا سستی کرده ایم دچار عقب ماندگی شده ایم.
حسن زاده به روز تشکیل بنیاد مسکن به دستور حضرت امام خمینی(ره) اشاره و اظهار کرد: نهادهایی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای خدمت به مستضعفان تشکیل شدند و اکنون انتظار داریم تا توقعات را برآورده سازند تا دیگر حاشیه نشین و بی خانمانی نداشته باشیم.
امام جمعه میاندوآب با تاکید بر لزوم گسترش مهربانی و محبت در میان یکدیگر، اظهار کرد: برخی ایام مانند اعیاد مختلف برای این است که محبت انسان ها نسبت به یکدیگر بیشتر شود.
وی با اشاره به اقسام محبت در میان افراد مختلف، افزود: محبت ممکن است برای دست یابی لذات دنیوی، جلب منفعت، رفع ضرر محتمل، فضل علمی و دانایی و یا فضل اخلاقی و رفتار انسانی باشد.
حسن زاده با بیان اینکه محبت ها باید محبت تقوایی باشد و همواره در شرایط مختلف به یکدیگر محبت کنیم، گفت: امام جواد(ع) در این زمینه می فرمایند: محبت دیگران با سه خصلت به دست می آید: انصاف در معاشرت، همدردی در سختی ها و بازگشت به قلب پاک.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.