دشمنان از قدرت‌گرفتن روزافزون اسلام هراس دارند
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
شناسه : 308022
4
امام‌جمعه موقت میاندوآب: امام‌جمعه موقت میاندوآب گفت: دشمنان از قدرت اسلام و مسلمین در هراس بوده و به دنبال توطئه برای جلوگیری از این کار و تخریب جایگاه دین در جامعه هستند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام علیرضا رضوی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: امام جعفر صادق (ع) باتربیت شاگردان و اعزام به نقاط مختلف، در راستای اهتزاز پرچم توحید قدم برداشتند.

امام‌جمعه موقت میاندوآب با بیان اینکه امام صادق (ع) اهل علم و دانش بودند، گفت: امام جعفر صادق (ع) تفکر اسلامی را که پادشاهان اموی حاضر به تحمل آن نبودند در میان مسلمان‌ها رایج کردند.

وی افزود: امروز در عصر غیبت، همان وظیفه بر عهده نظام اسلامی است که اسلام‌شناس تربیت‌کرده و مردم را به توحید فراخواند و مقابل استکبار و ظالمان بایستد و زمینه را برای ظهور حضرت مهدی موعود (عج) فراهم سازد.

رضوی با بیان اینکه دشمنان از قدرت اسلام و مسلمین در هراس هستند، تصریح کرد: در خط مبارزه با استکبار، عالمان هستند و به همین دلیل است که امروز دشمنان به دنبال تخریب جایگاه روحانیت و علمای دینی هستند.

امام‌جمعه موقت میاندوآب با اشاره به اینکه اسلام برای دنیا و آخرت انسان‌ها برنامه دارد، اظهار کرد: باید حوزه فقهی و دینی دست‌به‌دست هم داده و اسلام را در دنیا ترویج دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.