دست نوازش خیرین بسیجی بر سر دانش آموزان نیازمند/500 بسته آموزشی و فرهنگی به دانش آموزان بی بضاعت در میاندوآب اهدا شد
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۴۹
شناسه : 290460
5

500 بسته آموزشی و فرهنگی در قالب کمک های مومنانه در بین دانش آموزان بی بضاعت در میاندوآب توزیع می شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، چند ماهی است که ویروس منحوس کرونا میهمان کشور ما بوده و علاوه بر اینکه هزاران نفر از مردم کشور را مبتلا کرده  است، بسیاری از موضوعات را نیز تحت تاثیر قرار داده و ظاهرا به این زودی ها نیز قصد رفتن ندارد.

در این بین نیز کسانی بودند که به نوعی تحت تاثیر ویروس کرونا، معیشت آنها دچار مشکل شده است و در این راستا بود که به دنبال دعوت رهبر معظم انقلاب از آحاد ملت برای کمک به نیازمندان و همنوعان خود، تمامی نهادها از جمله بسیح، سپاه پاسداران، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین وزارت خانه های مختلف و اقشار مختلف مردم این دعوت رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و رزمایش گسترده‌ای در کشور برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان ایجاد شد.

در این زمینه در شهرستان میاندوآب نیز  رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان همزمان با سراسر کشور به راه افتاد و هر کس هر آنچه در توان داشت به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا شتافتند.

این همدلی ها در ایام بازگشایی مدارس نیز ادامه یافت و تعدادی از خیرین توسط با همکاری بسیج اصناف و سازندگی ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، بسته هایی شامل کیف و لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند تدارک دیدو

این بسته ها شامل کیف، کفش، لباس، لوازم التحریر و مواد ضدعفونی کننده بودند که کار توزیع آنها با حضور فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاز شد.

فرماندار میاندوآب در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، گفت: مردم، خیرین و مسئولان در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری، دست به دست هم داده و بسته های آموزشی و فرهنگی را تهیه کردند.

حسام شیرازه محبت افزود: در این راستا امروز 500 بسته فرهنگی، آموزشی در قالب لباس، کیف و کفش و لوازم التحریر و ماسک آماده و برای توزیع به مسئولان امر تحویل داده شد.

500 بسته آموزشی و فرهنگی به دانش آموزان بی بضاعت در میاندوآب اهدا شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز به خبرنگار زرین خبر گفت: همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و در ایام مدارس، بسته های فرهنگی و آموزشی توسط بسیج اصناف و  حسینیه بیت الرقیه(س) تهیه و تدارک دیده شد.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ افزود: در این راستا 500 بسته شامل کیف و کفش، لوازم التحریر و لباس مدرسه برای دانش آموزان تهیه شده است.

وی اظهار کرد: این بسته توسط بسیج دانش آموزی برادر و خواهر در بین دانش آموزان بی بضاعت  و نیازمند از امروز توزیع می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.