دستگیری 55 معتاد متجاهر و توزیع کننده مواد مخدر در میاندوآب
۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۳۷
شناسه : 289137
6

فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری 55 معتاد متجاهر و توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد.

پ
پ

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اجرای طرح 3 روزه ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان میاندوآب، اظهار کرد:در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و رضایت عمومی مردم، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و یگان های انتظامی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را در سطح شهرستان اجرا کردند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در اجرای این طرح 55 نفر از معتادان متجاهر و پرخطر جمع آوری که از این تعداد پنج نفر توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر تحویل مراجع قضایی و 50 نفر معتاد پرخطر نیز جمع آوری و تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

وی گفت: طی هماهنگی با مقام قضایی و در راستای اجرای این طرح در بازرسی از محل اختفا و وساط نقلیه، مقدار دو کیلو و 850 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و پنج دستگاه ترازوی توزین و سایر ادوات کشف شد.

شیخ نژاد تصریح کرد: در این راستا دو دستگاه وسیله نقلیه سواری و موتورسیکلت نیز توقیف وپس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: چنین طرح هایی در طول سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک بویژه در زمینه مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام نمایند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.