دستگاه‌های امدادی برای خدمات‌رسانی در فصل زمستان آماده باشند
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۳۲
شناسه : 285820
7

فرماندار میاندوآب بر لزوم آمادگی همه دستگاههای خدمت رسان و ادارات برای خدمت رسانی در فصل زمستان تاکید کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی قهرمانی امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان میاندوآب که با محوریت پیشگیری و کاهش حوادث و بحران های احتمالی زمستانی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و بارش های زمستانی، احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر وجود دارد که لازم است در این زمینه شهرداری آمادگی لازم را داشته باشد.

فرماندار میاندوآب افزود: با توجه به احتمال بسته شدن مسیرهای کوهستانی، آبگرفتگی معابر و گرفتاری خودرو ها در برف و کولاک، راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر، پلیس راه و تمامی ارگانهای مرتبط در تمام مدت شبانه روز در حال آماده باش کامل هستند.

وی گفت: هلال احمر نیز با تجهیز آمبولانس ها، تهیه جیره خشک، تدارک اسکان اضطراری و اتاق آماده عملیات آمادگی خود را برای رویارویی با هرگونه حادثه احتمالی اعلام نموده است.

قهرمانی با تاکید بر اینکه حضور مدیران در کنار کارکنان و در حین انجام ماموریت باعث افزایش روحیه و جدیت در کار خواهد شد، تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه بحران احتمالی تمامی اعضای ستاد بحران پای کار خواهند بود.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه باید در مواقع بحران همه دست به دست هم دهیم، اظهار کرد: سلب مسئولیت از خود به بهانه های مختلف معنا و مفهوم ندارد و در صورت وقوع هرگونه بحران احتمالی تمامی اعضا با جدیت انجام وظیفه خواهند کرد.

وی افزود: همه ما در مقابل مردم پاسخگو هستیم و خوشبختانه نیز همه دستگاهها با هم هماهنگ بوده و به فکر خدمت رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.