دستاوردها و خدمات‌ نظام به مردم گفته شود/ آب، از مهم‌ترین مشکلات مردم منطقه است
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
شناسه : 308136
4
نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: کارها و اقدامات بزرگی که توسط نظام و انقلاب اسلامی و دولت به مردم انجام‌گرفته است باید گفته شود.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، مهدی عیسی زاده در جلسه پیگیری مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به میاندوآب، چهاربرج و باروق در سخنانی با بیان اینکه نظام و انقلاب اسلامی خدمات فراوانی به مردم ارائه داده است، اظهار کرد: کارها و اقدامات بزرگی که توسط نظام و انقلاب اسلامی و دولت به مردم انجام‌گرفته است باید گفته شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ایجاد ناامیدی در مردم هستند، گفت: امروز دشمنان با استفاده‌ از امپراطوری رسانه‌ای به دنبال سیاه‌نمایی علیه نظام و انقلاب اسلامی هستند و در این راستا تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت عمرانی در همه مناطق در حال اجرا است، افزود: امروز در تمام روستاهای شهرستان‌ها عملیات عمرانی در حال اجرا است ولی متأسفانه این کارها و اقدامات را نمی‌بینند و تنها به دنبال کمبودها و مشکلات هستند.

عیسی زاده در ادامه با بیان اینکه اقدامات خوبی در سال‌های اخیر انجام‌گرفته که مردم در آینده ثمره آن را می‌بینند، تصریح کرد: امروز در دولت انقلابی، پس از ۳۴ سال جاده سرچم روبه‌اتمام است و این خبری خوش و مسرت بخش برای مردم منطقه است.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی در ادامه به برخی مشکلات شهرستان‌ها اشاره و اظهار کرد: زحمات زیادی کشیده می‌شود که ما نیز قدردان آنها هستیم ولی ما به‌عنوان نماینده مردم باید مشکلات را نیز بازگو و پیگیری کنیم.

وی افزود: آب یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که مردم منطقه به‌ویژه در این فصول با آن مواجه هستند و مردم در همه مراجعات خود پیگیر آن هستند و لازم است تا اقدامات ویژه‌ای در این زمینه انجام گیرد.

عیسی زاده با بیان اینکه ما در میان دو آب هستیم اما متأسفانه از مشکل آب رنج می‌بریم، تصریح کرد: مردم در روستاهای میاندوآب، چهاربرج و باروق از مشکل آب رنج می برند که البته در راستای حل این مشکل اقدامات خوبی شروع شده اما کافی نیست و مسئولان امر باید به این موضوع توجه داشته و آن را برطرف کنند.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اتمام پروژه‌های راهسازی و بهداشتی و درمانی نیز گفت: باید عقب‌ماندگی‌ها در تمام زمینه‌ها جبران شده و باتوجه‌به موقعیت و شرایط شهرستان، مسئولان امر توجه و عنایت ویژه داشته باشند.

بررسی مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به میاندوآب، چهاربرج و باروق با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی از دیگر بخش‌های این جلسه بود.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.