دستاوردهای ماه رمضان را در طول سال حفظ کنیم
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
شناسه : 307425
2
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: باید بعد از ماه مبارک رمضان، انسان باید مراقبت بیشتری از خود داشته باشد و از برکات و دستاوردهای ماه مبارک رمضان در طول ایام سال بهره مند شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماه تلاش برای نیکی ها و خیرات است و انسان باید تلاش کند تا بعد از ماه مبارک رمضان این نیکی ها را زایل نکند.

امام جمعه میاندوآب افزود: باید بعد از ماه مبارک رمضان، انسان باید مراقبت بیشتری از خود داشته باشد و از برکات و دستاوردهای ماه مبارک رمضان در طول ایام سال بهره مند شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید به خاطر حفظ صندلی خود دست به هر اقدامی زد، گفت: مسئول باید قوی و زرنگ بوده و نقطه ضعف از خود نشان ندهد.

حسن زاده با بیان اینکه همه نوع افراد به ادارات مراجعه می کنند و مسئولان باید مراقب رفتار و اعمال خود باشند، تصریح کرد: مسئولان باید مراقب باشند تا با فریب های شیطان دچار لغزش نشوند.

امام جمعه میاندوآب افزود: مدیران باید در دوران مسئولیت خویش با رعایت رعفت اسلامی، برخورد کریمانه و محبت آمیز، پشتکار، جدیت و خدمتگذاری مطلوب و مناسب، خود را در قلوب مردم جاودانه سازند.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب نیز در این جلسه گفت: مشاهده و بازدید بالینی و میدانی یک اصل در مدیریت بوده و به معنای دخالت در کارهای اجرایی نیست.

محمدرضا رضایی افزود: فرمانداری یک نهاد نظارتی بوده و در خصوص ارزیابی و نظارت بر عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی ذره ای اغماض و کوتاهی صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.