دستاوردهای انقلاب اسلامی با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست/یوم الله 22 بهمن، روز نمایش وحدت ملی است
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۱۰
شناسه : 271376
6

امام جمعه میاندوآب گفت: ما در 39 سال گذشته به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت هایی داشته ایم که در هیچ یک از کشورهای متمول اطراف ما هم نمی توان آنها را مشاهده کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده، صبح امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی 22 بهمن در میاندوآب با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، در بخش های مختلف به پیشرفت های خوبی رسیده ایم که باید این دستاوردها را به مردم تبیین کنیم.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی با قبل از آن قابل مقایسه نیست، افزود: ما در 39 سال گذشته پیشرفت هایی داشته ایم که در هیچ یک از کشورهای متمول اطراف ما هم نمی توان آنها را مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما انقلاب کوخ نشینان بود نه کاخ نشینان، گفت: برقراری عدالت اجتماعی و رسیدگی به مشکلات مردم از اهداف اصلی انقلاب اسلامی بود.

حسن زاده با تاکید بر اینکه باید قدردان این انقلاب و مردم باشیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با تلاش های مردم و با اهدای خون بسیاری از مردم و جوانان حاصل شد و نباید عده ای خائن به امانت انقلاب اسلامی باشند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید از فرصت دهه فجر برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کرد، افزود: باید بزرگان و کسانی که دوران شاهنشاهی را دیده اند، به مردم بگویند که از کجا به کجا رسیده ایم؟ به مردم بگویند که در زمان طاغوت در چه مشکلاتی بودند و چگونه زندگی می کردند.

وی با اشاره به اینکه منکر مشکلات و نواقص نیستیم، اظهار کرد: در کنار مشکلاتی که داشته ایم، در چهار دهه گذشته به برکت انقلاب اسلامی و با رهبری های داهیانه ولی فقیه؛ پیشرفت های خوبی داشته و عقب ماندگی را جبران کرده ایم و روا نیست که ایران را که چهار دهه است به دموکراسی رسید با اروپا مقایسه کرد.

حسن زاده در پایان با تاکید بر حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، تصریح کرد: امسال نیز به حول قوه الهی، مردم ایران اسلامی با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر وحدت ملی و پایبندی خود به آرمان های انقلاب اسلامی را به دنیا نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.