دریافت ۴۵۱۱۰ دوز واکسن آنفلوانزا در آذربایجان‌غربی
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
شناسه : 290871
8

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون تعداد ۴۵ هزار و ۱۱۰ دوز واکسن آنفلوانزا در استان دریافت شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر به نقل از اروم نیوز، رسول انتظارمهدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون تعداد ۴۵ هزار و ۱۱۰ دوز واکسن آنفلوانزا در آذربایجان‌غربی دریافت شده است.

وی درباره اولویت توزیع واکسن آنفلوانزا گفت: واکسن آنفلونزا در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان ها و با اولویت گروه های هدف که مادران باردار و پرسنل درمانی درگیر با کرونا می باشند، توزیع شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: از ۵۱ هزار نفری که در گروه های هدف استان برای توزیع واکسن آنفلوانزا مشخص شده بودند، تاکنون ۳۲ هزار دوز واکسن توزیع شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر واکسیناسیون کارکنان حوزه درمان به اتمام رسیده و به موازات تکمیل واکسیناسیون در کارکنان حوزه بهداشت، نسبت به واکسیناسیون گروه های هدف تعیین شده از جمله بیماران خاص، زنان باردار واجد شرایط، جانبازان واجد شرایط و مراکز تحت پوشش بهزیستی اقدام گردیده و به صورت زمان بندی شده و با دعوت از واجدین شرایط واکسیناسیون انجام می پذیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.