درگیری لفظی در نخستین جلسه شورای شهر میاندوآب در سال جدید/ شورای شهر در مورد نیروهای قرارداری و امور شهری، تصمیم گیری کرد
۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۵:۵۷
شناسه : 260577
10

نخستین جلسه شورای شهر میاندوآب در سال جدید با درگیری لفظی برخی اعضای شورای شهر با یکدیگر همراه بود تا شورای شهر جلسات خود را در سال 96 با حاشیه شروع شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، نخستین جلسه شورای شهر میاندوآب با حضور 10 نفر از اعضای 11گانه در محل اتاق جلسات شورای شهر برگزار شد.

در ابتدای جلسه، رئیس شورای شهر میاندوآب با اشاره به دستورکار جلسه، گفت: در رابطه با انتخاب شهردار، مهندس فیضی به دیوان شکایت کرده است و دیوان نیز گفته که تا زمان رسیدگی، شهردار انتخاب نکنید.

اسکندر سجادی اظهار کرد: موضوع بودجه، نیروها و مصالحه ها و نامه های مردمی، موضوعات دیگری هستند که در این جلسه بررسی می شوند.

در ادامه جلسه و پس از اظهار نظر هر یک از اعضای شورای شهر در مورد مسائل مختلف، در اواسط جلسه، درگیری لفظی بین دو عضو شورای شهر به وجود آمد که در نتیجه آن جلسه شورای شهر برای لحظاتی نیمه کاره ماند و برخی از اعضا خواستار پایان جلسه شدند.

پس از پادرمیانی سایر اعضا این درگیری لفظی پایان یافته و جلسه نیز به روال عادی خود با حضور 8 نفر برگشت.

در پایان این جلسه پرتنش و چهارساعته، شورای شهر مصوب کرد تا شهرداری با 54 نفر نیروی قرارداد آماده به کار و انوری که مدت قرارداد آنها به اتمام رسیده بود و همچنین نیروهای امور شهری با بیش از ۲ سال سابقه کار، عقد قرارداد نماید.

مخالفت با نامه شهرداری مبنی بر دریافت وام، بررسی نامه های مردمی و مصالحه ها و بررسی موضوع سی ان جی و بازار دواب از دیگر موضوعات مطروحه در این جلسه بود.

گفتنی است اجرایی شدن مصوبات شورای شهر، منوط به تایید در هیئت انطباق است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.