درمانگاه بخش باروق میاندوآب، شبانه روزی شد
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
شناسه : 261024
9

همزمان با هفته سلامت، درمانگاه بخش باروق میاندوآب که سال گذشته افتتاح شده بود، به درمانگاه شبانه روزی تبدیل شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،  این مراسم ظهر امروز در درمانگاه بخش باروق و با حضور فرماندار، امام جماعت، مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان و جمعی از مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان و اهالی باروق برگزار شد.

درمانگاه بخش باروق میاندوآب، هفته دولت سال گذشته با حضور مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور بانوان افتتاح شده بود که امروز همزمان با هفته سلامت به شبانه روزی تبدیل شد.

سهراب حیدری مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب در این مراسم در سخنانی با اشاره به اقدامات لازم برای ارتقای این درمانگاه به شبانه روزی، گفت: اقدامات و درخواست های لازم برای تبدیل این درمانگاه به شبانه روزی انجام گرفته بود که با حسن نظر مسئولان، اکنون بعد از طی مراحل اداری و فرایندهای لازم، این امر محقق شده است.

بخش باروق میاندوآب، یکی از محروم ترین بخش های آذربایجان غربی و دارای ۷۴ روستا و ۲۸ هزار نفر جمعیت بوده و ۴۸ درصد مساحت شهرستان میاندوآب را شامل می شود و نیاز به ایجاد یک درمانگاه شبانه روزی در این بخش ضروری و مهم بوده که با شبانه روزی شدن درمانگاه بخش باروق، مردم روستاها و شهر باروق از نعمت داشتن یک درمانگاه و دسترسی آسان به خدمات درمانی بهره مند می شوند.

درمانگاه بخش باروق، با یک هزار متر مربع مساحت و اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد ریال ساخته شده است.

گفتنی است، سخنرانی فرماندار میاندوآب و بخشدار باروق و ارائه گزارش عملکرد از دیگر بخش های این مراسم بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.