درخشش ورزشکاران میاندوآبی در مسابقات قهرمانی کشور و استان
۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
شناسه : 309568
3
ورزشکاران میاندوآبی با درخشش در مسابقات کشوری و استانی موفق به کسب مقام‌های نخست کشوری و استانی شدند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، ورزشکاران میاندوآبی در چند روز اخیر در مسابقات کشوری و استانی خوش درخشیده و مقام‌های نخست کشوری و استانی را به دست آوردند.

در این راستا رئیس هیئت تنیس‌روی‌میز میاندوآب در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به برگزاری مسابقات پارا تنیس‌روی‌میز آذربایجان غربی به میزبانی ارومیه، اظهار کرد: مسابقات پارا تنیس‌روی‌میز قهرمانی استان به مناسبت عید غدیر خم در دو بخش ایستاده و نشسته در خانه تنیس‌روی‌میز ارومیه برگزار شد.

حمید قراجه داغی افزود: در این مسابقات ستار جدی و علی‌حسین صادقی تنیسورهای شایسته میاندوآبی به مقام قهرمانی دست یافتند.

وی گفت: ستار جدی در بخش نشسته و علی حسین صادقی در بخش ایستاده هر دو از میاندوآب در این مسابقات خوش درخشیدند و موفق به کسب مدال طلا شدند.

هم چنین در مسابقات دیگری، تیم کشتی نونهالان میاندوآب به مقام نایب‌قهرمانی استان دست‌یافت.

این مسابقات نیز با شرکت ۲۱ تیم در رده سنی پهلوانک ها در تازه شهر برگزار شد که در پایان این مسابقات، تیم مهاباد قهرمان و تیم های میاندوآب و تازه شهر به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در مسابقات کشوری نیز ” سعید ارجمند”کاراته‌کار میاندوآبی در مسابقات کیوکوشین بایاکورن کاراته قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان خوش درخشیده و توانست به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

ورزشکاران میاندوآب همواره در رشته‌های مختلف ورزشی خوش درخشیده‌اند و چندین ورزشکار ملی‌پوش در این شهرستان به فعالیت ورزشی ادامه می‌دهند.

 انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.