دانش آموزان و خانواده ها مراقب توطئه های فرهنگی دشمنان باشند
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
شناسه : 266958
8

 فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: دانش آموزان باید مراقب توطئه های دشمنان بوده و در نظر داشته باشند که امروز دشمنان از طریق فضای مجازی و تهاجم فرهنگی وارد عرصه شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد در جمع دانش آموزان دبیرستان سید احمد خمینی(ره) میاندوآب اظهار کرد: اقشار مختلف مردم در برقراری نظم و امنیت نقش مهم و بسزایی دارند.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اینکه امنیت، لازمه پیشرفت است، افزود: اقشار مختلف مردم باید در مقوله امنیت، احساس وظیفه کرده و به نقش خود در این راستا عمل کنند.

وی با بیان اینکه، ایران اسلامی در منطقه به مثابه جزیره ثبات، امنیت و آرامش است، گفت: به برکت تدابیر مقام معظم رهبری و خون شهدا و ایثارگری مدافعان حرم ما در نهایت امنیت و آرامش هستیم و باید قدردان این موضوع باشیم.

شیخ نژاد با تاکید بر اینکه دانش آموزان نقش مهمی در نهادینه سازی فرهنگ امنیت و آرامش دارند، تصریح کرد: برقراری امنیت در جامعه، نقش مهم و خطیری است که همه به ویژه دانش آموزان به آن توجه داشته باشند.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اینکه دانش آموزان باید در سنگر علم و دانش به وظیفه خود عمل کنند، اظهار کرد: دانش آموزان باید مراقب توطئه های دشمنان بوده و در نظر داشته باشند که امروز دشمنان از طریق فضای مجازی و تهاجم فرهنگی وارد عرصه شده است.

وی افزود: دانش آموزان باید مراقب باشند و خانواده ها نیز در این زمینه هوشیاری بوده و آگاهی های لازم را داشته باشند.

شیخ نژاد هم چنین با تاکید بر حمایت از تولید داخل و استفاده از کالاهای ایرانی در میان دانش آموزان، گفت: خرید کالای خارجی مساوی است با ضربه به اقتصاد داخلی و تعطیلی کارخانجات و بیکاری و بنابراین باید با حمایت از تولید داخل، نقش خود را در شکوفایی اقتصاد ایفا کنیم.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.