دانش آموزان میاندوآبی، مهارت خود را در ساخت سازه های ماکارونی به نمایش گذاشتند
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
شناسه : 261409
7

دومین دوره سازه های ماکارونی دانش آموزی، ویژه دانش آموزان مقطع ششم ابتدایی در میاندوآب با شرکت 134 تیم برگزار شد و در آن دانش آموزان میاندوآبی، مهارت خود را در ساخت سازه های ماکارونی به نمایش گذاشتند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، این رقابت با شرکت تیم هایی از مدارس ابتدایی شهر میاندوآب به مدت دو روز در سالن شهید باهنر این شهر برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش میاندوآب در حاشیه آغاز این مسابقات در گفت و گو با خبرنگاران درباره اهداف برگزاری این مسابقات گفت: این طرح ابتکاری برای دومین سال پیاپی است که در سطح منطقه در میاندوآب برگزار می شود.

مهرداد سلیمانپور با بیان اینکه این مسابقات بر اساس توصیه های برنامه درسی ملی و خلق فرصت های یادگیری برگزار می شود، اظهار کرد: با برگزاری این مسابقات یکی از زمینه ها برای فراهم کردن تنوع محیط های یادگیری برای دانش آموزان دوره ابتدایی فراهم می شود.

وی افزود: هدف دیگر ما این است که در حوزه کار و فن آوری با برگزاری این مسابقات، مهارت های دانش آموزان ابتدایی که یکی از حوزه های مغفول در دوره ابتدایی است، فعال بشود.

معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش میاندوآب با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات دانش آموزان ششم ابتدایی شرکت داشتند، افزود: در این مسابقات134 دانش آموز از 34 مدرسه شهری در میاندوآب در قالب تیم های مختلف شرکت داشته و دانش آموزان شرکت کننده مهارت خود را در استحکام سازه های ماکارونی به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.