دانشگاه آزاد میاندوآب ظرفیت ایجاد دانشکده تربیت بدنی را دارد/همدلی علی رغم اختلاف سلیقه و دیدگاه در دانشگاه وجود دارد
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
شناسه : 282907
8

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب گفت:با توجه به اقدامات انجام گرفته و زمینه سازی های انجام شده، دانشکده تربیت بدنی می تواند در میاندوآب ایجاد شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، رامین رستمی امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این دانشگاه، اظهار کرد: اقدامات خوبی در زمینه های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی و اقتصادی در این مجموعه در حال انجام است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب افزود: هم اکنون فضای نمایشگاهی و مجموعه های ورزشی در حال ساخت است.

وی با اشاره به ایجاد محوطه برای برگزاری مسابقات قوی ترین مردان در سطوح مختلف کشوری، استانی و… در این دانشگاه، گفت: همدلی فارغ از دیدگاه ها و نوع نگرش ها و سلایق در این دانشگاه وجود دارد و همین امر سبب توسعه می شود.

رستمی به ایجاد مدرسه فوتبال در این دانشگاه نیز اشاره و تصریح کرد: هم اکنون بیش از 423 فوتبال آموز در این مدرسه ثبت نام و مشغول فوتبال آموزی هستند.

وی با بیان اینکه نگاه ما به مدرسه فوتبال تنها جنبه درآمدزایی و اقتصادی ندارد، اظهار کرد: این مجموعه زمینه ای برای شناسایی و رشد استعداد نیز هست کما اینکه سال گذشته یک نفر از میاندوآب به فستیوال کشوری استعدادیابی از این مدرسه فوتبال راه پیدا کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب افزود: در این زمینه موافقت ایجاد آکادمی فوتبال را نیز گرفته و این موضوع زمینه رشد بیشتر و شناسایی و معرفی استعدادها را فراهم می کند.

وی گفت: ساخت مدرسه تیروکمان، تنیس و ورزشگاه چند منظوره سرپوشیده به مساحت فضای سرپوشیده یک هزار و 800 مترمربع از جمله اقدامات ما است که در دست اقدام و برنامه‌ریزی است.

رستمی تصریح کرد: با توجه به اقدامات انجام گرفته و زمینه سازی های انجام شده، دانشکده تربیت بدنی می تواند در میاندوآب ایجاد شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب در ادامه به وضعیت این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در زمانی که بنده مسئولیت را تحویل گرفتم، شش میلیارد تومان زیان انباشته داشتیم که در سفر اخیر معاون پارلمانی دانشگاه آزاد، بخشی از آن را حل کردیم.

وی از سه طرح دیگر در دست اقدام در این دانشگاه خبر داد و گفت: طرح آموزش، کشت و فرآوری گیاهان دارویی در باروق و تبدیل این بخش به مرکز کشت گیاهان دارویی از جمله طرح های بزرگی است که زیرساخت ها در دست اقدام بوده و عملیاتی شدن آن می تواند تحول عظیمی در این بخش موجود بیاورد.

رستمی از طرح تحصیل رایگان در دانشگاه آزاد و پرداخت شهریه از محل درآمدزایی از طریق معرفی طرح ها نیز به عنوان دیگر طرح این دانشگاه نام برد و گفت: ایجاد شرکت فنی و جمع آوری لوازم و تجهیزات اسقاطی مجموعه ها، مراکز و واحدهای مختلف و قابل استفاده شدن آنها از دیگر طرح هایی است که با نظر سازمان مرکزی اجرایی می شود و در سفر اخیر معاون پارلمانی دانشگاه آزاد مطرح و نتایج خوبی حاصل شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.