دانشجویان باید قدرت تحلیل مسائل مختلف را داشته باشند
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
شناسه : 285766
6

امام جمعه میاندوآب گفت: دانشجویان باید در کنار تحرک و نشاط علمی، قدرت درک و تحلیل مسائل مختلف را داشته باشند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در همایش دانشجویان دانشگاه پیام نور میاندوآب با تاکید بر علم آموزی دانشجویان، اظهار کرد: دانشجو باید نشاط علمی داشته باشد به گونه ای که استاد مجبور باشد همیشه با مطالعه بر سر کلاس درس حاضر شود.

امام جمعه میاندوآب افزود: تحرک و نشاط علمی از مهم ترین وظایف یک دانشجو است که همواره باید به آن توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان باید قدرت درک و تحلیل مسائل مختلف را داشته باشند، گفت: دانشجو نباید حرف و یا سخنی را بدون دلیل قبول کند بلکه وقتی حرفی را از سوی هرکسی چه سیاستمدار و چه استاد می شنود باید آن را تحلیل کند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه دانشجویان همواره باید تلاش و کوشش داشته باشند، تصریح کرد: دانشجو علاوه بر اینکه خودش همواره دنبال علم آموزش و تلاش و کوشش است، بلکه باید اطرافیانش را نیز با خود همراه سازد.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با بیان اینکه باید نگاه خود را به دنیا و مسائل مختلف عوض کرد، افزود: اختلاف انسان ها، اختلاف نگاه است و خیلی از مشکلاتی که در زندگی ما بوجود می آید به دلیل همین نگاه ها است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه محل آموزش زندگی به انسان هاست، اظهار کرد: آموختن راه و شیوه زندگی درست در کنار علم آموزی را باید در دانشگاه مد نظر قرار داد و دانشجوی خوب نیز آن است که به آن توجه داشته باشد.

حسن زاده هم چنین بر لزوم توجه به اخلاق در دانشگاه و اهمیت آن تاکید کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.