خیرین ۳۰۰ میلیون ریال به حوزه سلامت میاندوآب کمک کردند
۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۵۶
شناسه : 295896
8
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: خیرین نیک‌اندیش 300 میلیون ریال طی روزهای گذشته برای مقابله با بیماری کرونا به بخش سلامت این شهرستان کمک کردند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگاران با  تقدیر و تشکر از خیرین گرانقدر شهرستان میاندوآب که همیشه و در همه حال در کنار شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بوده و هستند، گفت: خیرین و مردم شهرستان در همه حال و در تمامی شرایط در کنار حوزه سلامت شهرستان بوده و هستند و در این ایام مقابله با کرونا نیز کادر درمان وسلامت را فراموش نکرده اند.

وی افزود: در روزهای گذشته خانواده مرحوم معینیان در اولین سالگرد فوت آن مرحوم و برای احسان وی، ماسک طبی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال به حوزه سلامت شهرستان میاندوآب اهدا کردند.

حیدری اظهار کرد: هم چنین آقای امیری نیز با حضور در شبکه بهداشت و درمان میاندوآب، ۱۰۰میلیون ریال وجه نقد در احسان مادر مرحومشان حاجیه خانم جباری و در راستای مبارزه با ویروس کرونا، به شبکه بهداشت و درمان میاندوآب اهدا کرد.

وی با اشاره به اینکه فرد خیر دیگر نیز برای پرسنل ICU بیمارستان عباسی، هدیه‌ای ۱۸۰ میلیون ریالی در نظر گرفت، تصریح کرد: خانم متانت یکی از خیرین شهرستان، ضمن تجلیل و تقدیر از ایثارگری و مجاهدت کادر درمان در مبارزه با بیماری کرونا و ارائه خدمت به بیماران در این شرایط حاد کرونایی و به نشانه قدرشناسی، ۲۰ عدد کارت هدیه جمعا به مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال را به پرستاران، پزشکان و‌کادر بخش ICU اهدا کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: پیش از این نیز شهروندان میاندوآبی از هر قشری در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود هر چه در توان دارند در راستای خدمت به هم‌نوعان خود با تمام توان حوزه سلامت شهرستان را همراهی کرده اند.

حیدری افزود: شماره حساب “۳۸۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۷۷۹۴۸۲۶۰۰۸” و شماره کارت “۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۰۵۰۴۷” به نام انجمن خیران سلامت این شهرستان میاندوآب نزد بانک ملی شعبه مرکزی میاندوآب جهت واریز کمک‌های مردمی راه‌اندازی شده‌ است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.