خط ویژه تاکسی در میاندوآب راه اندازی می شود
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۳۰
شناسه : 273025
9

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: خط ویژه تاکسی در خیابان های امام و شهدا پس از تعطیلات نوروزی راه اندازی می شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، احد غفاری در گفت و گویی ضمن تشریح مصوبات جلسه اخیر شورای ترافیک شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در جلسه شورای ترافیک، خط ویژه تاکسی در خیابان شریعتی ایجاد می شود.

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب با اشاره به انتقال ایستگاه تاکسی از خیابان تختی به خیابان امام(ره)، افزود: شورای ترافیک شهرستان هم چنین بر لزوم پرهیز از تجمع بیش از اندازه تاکسی ها در ایستگاه ها تاکید کرده و خواستار اینشده تا تاکسی ها در داخل شهر خدمات ارائه دهند.

وی ایجاد سرعت گیر در برخی معابر و خیابان ها را دیگر تصمیم شورای ترافیک عنوان کرد و گفت: بر اساس تصمیم شورای ترافیک  مقرر شده تا در خیابان های عباسپور ، طالقانی ، شریعتی ، مدرس ، پورمرادی و ساحلی بمنظور رفاه حال همشهریان و افزایش امنیت و ایمنی مردم از سرعت گیر استفاده شود.

غفاری از ایجاد خط ویژه تاکسی در خیابان های امام و شهدا پس از تعطیلات نوروزی خبر داد و اظهار کرد: هم چنین با توجه به تعداد آژانس های تلفنی، به هیچ وجه به تعداد آنها اضافه نمی شود و مجوزهای صادر شده به آژانس هایی که به جز از شورای ترافیک از سایر نهادها و سازمان ها است، ابطال می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.