خطوط ریلی استان تجاری و اقتصادی می شود/ پیگیر تامین اعتبارات برای توسعه و تکمیل زیرساخت های خطوط ریلی هستیم
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۳۱
شناسه : 302674
8
استاندار آذربایجان غربی: استاندار آذربایجان غربی گفت: در یک برنامه ریزی و زمان بندی ۸ ماهه، پروژه تجاری سازی و اقتصادی کردن خطوط ریلی استان انجام می شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، محمدصادق معتمدیان امروز در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه جلسه بررسی زیرساخت های حمل و نقل ریلی استان در میاندوآب، اظهار کرد: از سال ۹۷ اتصال ریل به ارومیه به بهره برداری رسیده و امروز بازدیدی از خطوط ریلی استان و ایستگاههای ارومیه، نقده، مهاباد و میاندوآب داشتیم.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وجود برخی نواقص در خط ریلی ارومیه، نقده، مهاباد و میاندوآب ، افزود: پیگیر تامین اعتبارات لازم برای توسعه و تکمیل زیرساخت های خطوط ریلی و چهار ایستگاه ارومیه، نقده، مهاباد و میاندوآب هستیم.

وی گفت: در سفر اخیر ریاست جمهوری، اعتبارات ویژه جهت تکمیل ایستگاه ها و توسعه زیرساخت های اقتصادی خطوط ریلی استان اختصاص یافته است.

معتمدیان تصریح کرد: در یک برنامه ریزی و زمان بندی هشت ماهه، پروژه تجاری سازی و اقتصادی کردن خطوط ریلی استان انجام می شود.

استاندار آذربایجان غربی به رایزنی ها با مجموعه های راه و شهرسازی و برنامه و بودجه کشور جهت جذب بودجه های مورد نیاز اشاره و تصریح کرد: اتصال خطوط ریلی ارومیه به مرز سرو، نقده به مرز تمرچین و ارومیه به تبریز و افزایش تعداد و کیفیت قطارهای استان یک مطالبه مردمی است که برای تحقق آن نیازمند حمایت شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور هستیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.