خرید ۱۷ هزار تن گندم از کشاورزان در میاندوآب
۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
شناسه : 309550
4
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب خبر داد: معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: تاکنون ۱۷ هزار تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان در این شهرستان خریداری شده است.
پ
پ

رضا مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر، با اشاره به اینکه میاندوآب یکی از قطب‌های مهم کشاورزی است، اظهار کرد: دشت میاندوآب یکی از حاصلخیزترین دشت‌های استان و کشور است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به اینکه در فصل برداشت و خرید گندم از کشاورزان قرار داریم، افزود: برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌های مناسب دولت سیزدهم در شورای قیمت‌گذاری و افزایش قیمت خرید تضمینی گندم، منجر به اصلاح الگوی کشت و کاهش سطح زیر کشت محصولات آب بر در شهرستان میاندوآب شده است.

وی با بیان اینکه امسال ۲۰ هزار و ۳۹۶ هکتار از اراضی زراعی شهرستان میاندوآب به کشت محصول گندم اختصاص یافت، گفت: پیش‌بینی می‌شود بالغ بر ۱۰۰ هزار تن گندم از اراضی زیر کشت این محصول، در این شهرستان برداشت شود که نسبت به سال زراعی گذشته ۳۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مقدم به خرید تضمینی گندم از کشاورزان نیز اشاره و تصریح کرد: تاکنون بالغ بر ۱۷ هزار تن محصول گندمِ مازاد بر مصرف کشاورزان منطقه توسط مراکز خرید این شهرستان خریداری شده است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: مراکز خرید تضمینی غلات در شهرستان، آماده دریافت محصول تولیدی زارعین منطقه بوده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.