خروج بدون مجوز گندم از آذربایجان غربی ممنوع است
۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۲۵
شناسه : 295221
10
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: خروج گندم از استان ممنوع بوده و منوط به اخذ مجوز از اداره غله است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حسام شیرازه محبت امروز در حاشیه بازدید از مرکز خرید تضمینی گندم در میاندوآب، اظهار کرد: طبق ابلاغیه صادره، خروج گندم از استان ممنوع بوده و منوط به اخذ مجوز از اداره غله می باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: در زمینه خرید گندم هیچ مشکلی در سطح شهرستان نداریم و ظرفیت سیلوهای موجود نیز بیش از گندم تولیدی کشاورزان منطقه است.

وی گفت: هم اکنون پنج مرکز خرید شامل کارخانه آرد طراوت، سیلوی بادبند چهاربرج، سیمینه گوگ تپه، حاج حسن مکریان و شاهین اسماعیل کندی آماده دریافت محصول تولیدی گندم کاران با قیمت تضمینی هستند.

شیرازه محبت ضمن تقدیر از تلاش های انجام گرفته برای مساعدت حال کشاورزان، تصریح کرد : کشاورزان قشر زحمتکش جامعه هستند که سرمایه و عمر خویش را صرف تولید و کشت گندم و کسب روزی حلال می کنند و از نظر اخلاقی، شرعی و قانونی می بایست به مطالبات خویش دست یابند.

گفتنی است امروز فرماندار میاندوآب به همراه مدیران جهاد کشاورزی ، تعاون روستایی و آرد و غله شهرستان از مرکز خرید تضمینی گندم کارخانه آرد طراوت (با ظرفیت نگهداری ۱۰۰ هزار تن) بازدید و از نزدیک در جریان روند خرید گندم و مسائل پیرامون آن قرار گرفت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.