خدمت به مردم لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است/ اندیشه های امامین انقلاب باید تبیین و اجرایی شود
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۵۳
شناسه : 292882
5
امام جمعه میاندوآب:

حجت الاسلام والملسمین حمید حسن زاده گفت: راه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب این است که هر کس در هر مسئولیتی که قرار دارد، با تمام توان و قدرت به مردم خدمت کند.

پ
پ

امام جمعه میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، گفتمان جدیدی در دنیا معرفی کرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران، تبلور نور بود و نقطه قوت این انقلاب ، از بین بردن طاغوت بود.

حجت الاسلام والملسمین حمید حسن زاده با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلاب کوخ نشینان و مستضعفان بود، اظهار کرد: حکومت طاغوت، حکومت از بالا به پایین بودولی انقلاب اسلامی ایران به دنبال عدالت، انصاف و برادری و برابری در جامعه است تا تمام مردم به حق و حقوق خود دست یابند.

وی با بیان اینکه در حکومت طاغوت همه چیز فرمایشی بود و رای مردم تاثیری نداشت، افزود: ولی در نظام جمهوری اسلامی، مردم سرنوشت خود را  تعیین کرده و همه مسئولین به صورت مستقیم یا غیرمستقیم توسط خود مردم و با انتخابات انتخاب می شوند.

امام جمعه میاندوآب، رویکرد حضرت امام راحل(ره) را تحولی عنوان و تصریح کرد: باید تفکر و اندیشه های امام خمینی(ره) را عملی کنیم.

حسن زاده افزود: باید امروز نیز جوانان انقلابی و متدین، مانند همان کسانی که در هشت سال دفاع مقدس حماسه ها آفریدند، به صحنه آمده و وارد دستگاههای اجرایی و قضایی و مقننه شده و افکار و اندیشه های امامین انقلاب را پیاده سازی کنند.

وی با اشاره به اینکه نمونه این کار را در تصویب ۳۰ مصوبه در کمیسیون تلفیق می توان مشاهده کرد، گفت: این ۳۰ مصوبه می تواند تحولی عظیم در کشور ایجاد کند و لذا می شود در پیاده سازی اندیشه امامین انقلاب نیز اینگونه رفتار کرد.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با تاکید بر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: راه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب این است که هر کس در هر مسئولیتی که قرار دارد، با تمام توان و قدرت به مردم خدمت کند.

حسن زاده با اشاره به اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، اظهار کرد: باید همواره به فکر مردم و مستعضفان بود و به آنها خدمت کرد.

وی با بیان اینکه در طول ۴۲ سال گذشته شاهد رشد علمی و فناوری، قدرت موشکی و دفاعی، خدمات عمرانی بوده ایم، تصریح کرد: در کنار این موضوعات با رسیدن به نقطه ای که مطلوب باشد، فاصله داریم که راهکار آن تلاش و کوشش است.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با تاکید بر اینکه حل مشکل بیکاری و از بین بردن فاصله طبقاتی از مهم ترین خواسته های مردم از مسئولان در گام دوم انقلاب است، افزود: بیکاری، آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد و از سوی دیگر باید به خانواده های ضعیف و نیازمند نیز کمک شود تا فاصله طبقاتی در جامعه کاهش یابد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.