خبرنگار میاندوآبی زمینه آزادی ۳ زندانی را فراهم کرد
۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۴
شناسه : 310302
4
رئیس اداره زندان میاندوآب گفت: یک خانم خبرنگار و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب سه نفر از زندانیان جرائم غیرعمد را به عشق امام حسین (ع) آزاد کرد.      
پ
پ

به گزارش زرین خبر، آصف امامی در گفتگو با خبرنگاران در میاندوآب با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: یک خبرنگار میاندوآبی و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه موجب آزادی سه زندانی جرایم مالی غیرعمد شد.

رئیس اداره زندان میاندوآب افزود: خانم فاطمه عبادالله‌وند در این اقدام خداپسندانه، مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال بابت آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد از زندان این شهرستان پرداخت کرد و زمینه‌ساز آزادی آنان شد.

وی گفت: این زندانیان جرایم غیرعمد با شناسایی و معرفی مددکار پرتلاش زندان میاندوآب در ماه ایثار و گذشت با مساعدت این خبرنگار میاندوآبی و مدرس دانشگاه از زندان آزاد شدند.

در طول سال خیرین بسیاری با کمک‌ها و مساعدت‌های خود زمینه‌ساز آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد می‌شوند که از آن جمله می‌توان به جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد که مردم خیر و نوع‌دوست میاندوآب با کمک‌های خود زمینه‌ساز آزادی تعدادی از زندانیان غیرعمد شده‌اند و در کنار آن در ایام ماه محرم نیز طرح کشوری پویش «به عشق حسین می‌بخشم» با محوریت محرم و با تاسی از روحیه گذشت امام حسین (ع) در راستای فرهنگ صلح و سازش با پیروی از روحیه گذشت امام حسین (ع) اجرا می‌شود.

زندانیان میاندوآب از پنج حوزه قضایی شامل میاندوآب، شاهین‌دژ، تکاب، کشاورز و چهاربرج در این زندان هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.