خبرنگاران نقش بی بدیلی در آگاه سازی جامعه ایفا می کنند
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
شناسه : 302174
8
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی: فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: خبرنگاران، نمایندگان مورد وثوق مردم به شمار می آیند و ارائه راهکار و طریق حل مشکلات دیگر وظیفه مهم خبرنگاران است که باید در کنار مطالبه گری بدان توجه کنند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی در ارومیه، گفت: شاکله خبرنگاری از خبررسانی واقعه عاشورا  و خبررسان این واقعه عظیم یعنی حضرت زینب کبری(س) و حضرت امام سجاد(ع) نشات گرفته است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه خبرنگاران نقش بی بدیلی در آگاه سازی جامعه ایفا می کنند، افزود: خبرنگاران، نمایندگان مورد وثوق مردم به شمار می آیند و ارائه راهکار و طریق حل مشکلات دیگر وظیفه مهم خبرنگاران است که باید در کنار مطالبه گری بدان توجه کنند.

وی گفت: اگر خبرنگار جمهوری اسلامی ایران سکوت کرده و روایت نکند فرصت برای دشمنان ایجاد می شود تا میدان داری کرده و حقایق را وارونه جلوه دهند.

سردار شهسواری تصریح کرد: رسانه‌ها، جریان سازی و مطالبه گری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: خبرنگاران مدافعان واقعی مردم، اسلام و انقلاب اسلامی هستند و این یک حقیقتی انکار ناپذیر است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه آذربایجان غربی امن‌ترین استان کشور است، اظهار کرد: در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان آذربایجان غربی آقای رئیسی در نقطه صفر مرزی تمرچین حاضر شد و این نشان از امنیت کامل استان ماست.

*اروم نیوز

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.