خادمیاران رضوی در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کنند
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
شناسه : 312770
3
مدیر دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان‌غربی: مدیر دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان‌غربی گفت: خادمیاران آستان قدس رضوی در هر عرصه‌ای که نیاز باشد، حضور می‌یابند و نقش‌آفرینی می‌کنند.
پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، حجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد امروز در همایش خادمیاران رضوی جنوب استان آذربایجان غربی در میاندوآب، در سخنانی با اشاره به جایگاه خادم‌الرضا (ع)، اظهار کرد: خادمان اهل‌بیت (ع)، از جایگاه برخوردار هستند و باید قدر آن را بدانند.

مدیر دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان‌غربی با تأکید بر اینکه ولایت‌مداری و تبعیت از ولایت وظیفه همه ما است، افزود: باید حسین و یزید زمان خود را شناخت و از اماممان خود در تمام ابعاد تبعیت کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز جنگی که در سرزمین‌های اشغالی شروع شده؛ تنها جنگ غزه و پرهیزانه صهیونیستی نیست، گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در بیانات خویش تبیین کردند، این جنگ، جنگ حق و باطل است.

نوروزنژاد در ادامه با بیان اینکه ما در کانون خادم‌یاری رضوی وظیفه داریم تا دل‌ها را رضایی کنیم، تصریح کرد: هر کجا احساس کنیم که دل‌ها قرار است به امام رضا (ع) نزدیک شود، حاضر می‌شویم.

مدیر دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان‌غربی افزود: کانون خدمت رضوی؛ نهادهای حمایتی اعم از کمیته امداد و بهزیستی نیست، اما از کارهای خدمات اجتماعی مانند تهیه جهیزیه، بسته معیشتی، راه‌اندازی کانون‌های سلامت و غیره نیز دریغ نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه خادمیاران آستان قدس رضوی در هر عرصه‌ای که نیاز باشد، حضور می‌یابند و نقش‌آفرینی می‌کنند، اظهار کرد: در جنگ اقتصادی، در جنگ فرهنگی، در عرصه سلامت و هر کجا که لازم باشد خادمیاران کانون‌های خادم‌یاری می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.

نوروزنژاد با تأکید بر اینکه نباید سنگرها را خالی کرد، گفت: مردم را باید اهل‌بیت (ع) انس و دل‌های مردم را به اولیا الهی وصل کرد که این کشتی نجات است.

مدیر دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به اینکه خادمیاران آستان قدس رضوی، جزو بابصیرت‌ترین مردم هستند، تصریح کرد: خادمیاران آستان قدس رضوی، جزو نخستین گروه‌هایی بودند که برای حضور در غزه و کمک‌رسانی به مردم اعلام آمادگی کردند.

وی هم چنین با تقدیر از تلاش‌های خادمیاران آستان قدس رضوی در ایام اربعین و برپایی موکب‌ها، اظهار کرد: خادمیاران رضوی در ایام اربعین حسینی در برپایی موکب‌ها و پذیرایی از خادمان سنگ تمام گذاشتند و ما قدردان تمام این زحمات و همه دست‌اندرکاران برپایی موکب هستیم.

نوروزنژاد در پایان بر لزوم تقویت شبکه خادمیاری و نقش‌آفرینی در صحنه‌های مختلف تأکید کرد.

همچنین محمد محمودی مدیر کانون خادمیاری و خدمت‌های رضوی شهرستان میاندوآب نیز در این مراسم گزارشی از فعالیت کانون خادمیاری این شهرستان در طول سال و به‌ویژه ایام اربعین به حاضران ارائه کرد.

همایش خادمیاران رضوی میاندوآب، چهاربرج، باروق، نقده، شاهین‌دژ و تکاب امروز در سالن آمفی‌تئاتر شهید سلیمانی فرمانداری میاندوآب برگزار شد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.