حکومتی که پشتوانه مردمی دارد تسلیم نمی‌شود
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
شناسه : 304512
4
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب کشور: سردار اوصانلو گفت: آمریکا می‌خواهد، ملت و مسئولان ایران همانند محمدرضا شاه پهلوی نوکر و سرسپرده آنها باشند اما آمریکا باید بداند، حکومتی که پشتوانه مردم را در اختیار دارد تسلیم نمی‌شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سردار محمدتقی  اوصانلو در سومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه اعظم ثارالله برگزار شد، با بیان اینکه همه آمده‌ایم تا بگوییم همچنان پای آرمان‌های امام (ره) هستیم، اظهار داشت: هنگام ورود امام ره به ایران سیلی از جمعیت به استقبال امام آمده بودند. این جمعیت تمامی نقشه‌های آمریکا که چندین سال برای آن سرمایه‌گذاری کرده بود را از بین بردند و دسیسه‌های آنان را نقش بر آب کردند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها با گماردن نوکران خود در این کشور و سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس، می‌خواستند در خاک ایران نفوذ داشته و در امورات داخلی آن دخالت داشته کنند اما سیل جمعیت در بهمن ماه سال ۵۷ همه آن سرمایه گذاری ها را با خودش برد.

وی با اشاره به اینکه هنوز استکبار جهانی، روز ۲۱ بهمن سال ۵۷ را فراموش نکرده، تصریح کرد: آمریکا می‌خواهد، ملت و مسئولان ایران همانند محمدرضا شاه پهلوی نوکر و سرسپرده آنها باشند اما آمریکا باید بداند، حکومتی که پشتوانه مردم را در اختیار دارد تسلیم نمی‌شود.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب کشور در ادامه تصریح کرد: ایدئولوژی و تفکر امام خمینی انسان‌ساز بود و هدف و راهشان راه علی (ع) بود، زیر بار ظلم نمی رفتند، استقلال در رای خواسته‌های آنها بود و همه چیز را برای خدا می‌خواستند.

وی بیان کرد: آمریکایی‌ها نخست فکر می‌کردند با چند نفر نفوذی می‌توانند انقلاب را شکست دهند بنابراین کودتای نوژه و جنگ هشت ساله را به وجو‌د آوردند. اما غافل از این بودند که خداوند برای این جنگ برنامه دارد و انسان‌هایی همانند قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهید کاظمی در این نبرد ساخته‌ شدند که هر کدام ستاره ای هستند در تارک انقلاب.

سردار اوصانلو با اشاره به اینکه  کشور آمریکا با حجاب و برنامه‌های فرهنگی ایران کاری ندارد، گفت: این کشور به دنبال تفکر انقلابی ملت ایران است، در این تفکر انسان هایی ساخته شدند که شهادت را از عسل شیرین‌تر می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن کاری ندارد به اینکه ملت ایران برای چه کسی سیاه می‌پوشند و سینه‌زنی می‌کنند، آنها از شعار (یئل یاتار طوفان یاتار، یاتماز ابوالفضل پرچمی) ترس دارند چرا که با یک اشاره از سوی مقام معظم رهبری جوانان ایرانی جان خود را فدای خاک ایران می‌کنند.

سردار اوصانلو یادآور شد: سه سال پیش وقتی اغتشاشاتی در  خیابان‌های کشور به راه افتاد، فکر کردند که نظام جمهوری اسلامی در حال فروپاشی است بنابراین ترامپ احمق با دستور شلیک به خودروی شهید سلیمانی تیرخلاص را به خودش زد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: معظم له می‌فرمایند از برکات عظیم شهادت و معنویت حاج قاسم سلیمانی قیامتی بود که در شهرهای ایران و عراق در مراسم های تشییع به‌پا شد. این بدرقه ها، زنده بودن انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید و من در مقابل آنچه روح بزرگ آن شهید عزیز برای ایران و منطقه به ارمغان آورد، سر تعظیم فرود می آورم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب کشور اظهار کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی، صحنه‌های حیرت‌انگیزی از عزاداری ملت‌ها در چند کشور، از جمله ایران و عراق، قاب رسانه‌های جهان را پر کرد، اما واقعیت این است که این مردم تنها کسانی نبودند که با شهادت حاج قاسم عزادار شدند. اقدام دولت ترامپ در ترور شهید سلیمانی فراتر از قتل یک نفر بود؛ در واقع کار آمریکا گل به خودی بود.

وی با اشاره به اینکه، ترکش‌های ترور حاج قاسم آمریکایی‌ها را رها نخواهد کرد افزود: آنها فکر می کردند با چند اغتشاش و به شهادت رساندن حاج قاسم می‌توانند مالک اشتر را از حضرت آقا بگیرند در حالی ما پیش از این مالک اشترها دادیم و در حال حاضر چندین هزار مالک‌اشتر در کشور داریم.

سردار اوصانلو بار دیگر به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند پس از شهادت سردار دلها، واکنش فوری نظامی نه تنها یک ضربه موثر بود، بلکه یک ضربه حیثیتی بود که به آمریکایی‌ها وارد شد و این خیلی مهم بود چون آمریکایی‌ها قلعه ای برای خود ساخته بودند که کسی جزات نمی‌کرد علیه آنها سنگ هم پرتاب کند چه برسد به موشک باران بزرگترین پایگاه‌شان که حتی نمی‌توانستند جنازه‌هایشان را جمع کنند.

کفش شهید سلیمانی به سر صدها نفر مثل ترامپ می‌ارزد

وی تصریح کرد: با خاک یکسان کردن عین الاسد فقط یک سیلی بود و انتقام پابرجاست. اولین انتقام، رفتن آمریکایی ها از منطقه است. هر چند کفش شهید سلیمانی به سر صدها نفر مثل ترامپ می ارزند اما انتقام ما پابرجاست.

سردار اوصانلو با بیان اینکه، حضور مردم در تشییع شهید سلیمانی، همه دسیسه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب کرد، گفت: اشخاصی که هنگام شکست تیم ملی ایران مقابل آمریکا به خیابان‌ها آمدند و خوشحالی کردند دلسوز کشور نیستند.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم مرز نداشت همزمان در لبنان، فلسطین، یمن، عراق و جای جای دنیا حضور داشت و این موضوع برای امریکایی ها خطرناک بود اما آنها نمی‌دانند که حاج قاسم تکثیر شده و این خطر تمام شدنی نیست. آنچه حاج قاسم را در دل همه مردم دنیا قرار داد تیر اخلاص حاج قاسم بود.

سردار سلیمانی تربیت یافته شهید مهدی باکری بود

سردار اوصانلو بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی وقتی از مهدی باکری صحبت می‌کرد چشمانش پر از اشک می‌شد و می‌گفت ما تربیت یافته این شهید بزرگوار هستیم.

وی گفت: حاج قاسم در بحران‌ها و سختی‌ها بر خلاف دیگران ثابت‌قوم بود و انرژی پیدا می‌کرد و یکی از بزرگترین کارهای سردار سلیمانی تأسیس سپاه و ارتش جهانی در سوریه بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.