حکم شهرداری “محمدزاده” بالاخره صادر شد
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
شناسه : 311375
2
خروج شهرداری میاندوآب از بلاتکلیفی/ با صدور حکم شهرداری" بابک محمدزاده "، شهرداری میاندوآب از بلاتکلیفی خارج شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، “بابک محمدزاده” عضو شورای شهر میاندوآب در اردیبهشت‌ماه امسال پس از انصراف ” محمدعلی شریفی” گزینه منتخب شورای شهر میاندوآب برای شهرداری این شهر، به‌عنوان شهردار انتخاب شده بود.

زمان‌بر شدن صدور حکم شهردار منتخب در هفته‌های گذشته سبب بروز حواشی فراوانی در شورای شهر و در شبکه‌های اجتماعی شده بود که امروز بالاخره پس از کش‌وقوس فراوان، حکم شهردار منتخب شورای شهر میاندوآب از سوی استاندار آذربایجان غربی صادر شد تا شهرداری میاندوآب بالاخره از بلاتکلیفی خارج شود.

با صدور حکم “بابک محمدزاده” به‌عنوان شهردار میاندوآب، “مصطفی رسولی” نفر هشتم انتخابات دور ششم شهر، جایگزین “بابک محمدزاده” در شورای شهر میاندوآب می‌شود.

بهمن‌ماه سال گذشته “بابک قدیمی” شهردار وقت میاندوآب از سمت خود استعفا داد و شورای دور ششم شهر مجبور به انتخاب سرپرست برای شهرداری میاندوآب شد.

در انتخاب سرپرست نیز قرعه دوباره به نام “وحید اصغری‌پور” افتاد، سرپرستی که حداقل در سه دوره اخیر شورای شهر ناآشنا با مسئولیت سرپرستی نبود و این بار نیز شورای شهر وی را برگزیده بود.

در کنار امورات عادی شورای شهر، در مدتی که شهرداری با سرپرست اداره می‌شد، شورای ششم شهر در اوایل اردیبهشت‌ماه امسال پس از کش‌وقوس فراوان “محمدعلی شریفی” را به‌عنوان گزینه منتخب خود برای شهرداری معرفی کرد که موج تخریب‌های مجازی علیه وی سبب شد تا شریفی عطای مسئولیت شهرداری را به لقایش ببخشد و از پذیرش این مسئولیت کناره‌گیری کند، موضوعی که دوباره شورای شهر میاندوآب را با چالش انتخاب شهردار مواجه ساخت.

شورای ششم شهر این بار “بابک محمدزاده” رئیس وقت شورای شهر را به‌عنوان شهردار منتخب خود معرفی کرد و با ادامه سرپرستی “وحید اصغری‌پور” در سمت سرپرستی شهرداری میاندوآب تا صدور حکم شهردار منتخب موافقت کرد.

از زمان استعفای شهردار سابق میاندوآب بیش از هفت ماه و از زمان انتخاب “بابک محمدزاده” به‌عنوان شهردار منتخب میاندوآب که در ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال بوده، نزدیک به چهار ماه می‌گذرد؛ اما امروز صدور حکم شهردار منتخب شورای شهر به همه حواشی پایان داد.

در این مدت نیز که همگان در انتظار تعیین تکلیف وضعیت صدور حکم شهردار منتخب بودند، انتقادات از وضعیت تنظیف و آسفالت معابر شهری در محافل حقیقی و مجازی به اوج خود رسیده بود و شهروندان بارها در انتقادات خود به فصل کاری اشاره کرده و با یادآوری این موضوع که زمان و فصل کار روبه‌اتمام بوده اما تغییری در چهره شهر حاصل نشده است، اصلی‌ترین دلیل این وضعیت شهری را بی شهردار بودن میاندوآب عنوان می‌کردند و خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر مدیریت شهری میاندوآب بودند.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.