حمایت از کارگر منجر به افزایش ثروت ملی می شود
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
شناسه : 307610
3
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: حمایت از تولید داخل یعنی حمایت از کارگر ایرانی و حمایت از کارگر ایرانی نیز منجر به افزایش ثروت ملی است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به هفته کار و کارگر، اظهار کرد: کارگران از چنان جایگاهی در اسلام برخوردار هستند که پیامبر گرامی اسلام(ص) بر دستان کارگر بوسه می زند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید جایگاه کارگر بسیار والا باشد، افزود: ولی متاسفانه در برخی بخش خصوصی شاهد نوعی برده داری نوین در مورد کارگران هستیم که سبب ضایع شدن حق و حقوق کارگر می شود.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری، جامعه متدین و وفادارترین جوامع به انقلاب و نظام است، گفت: باید جایی باشد تا از حق و حقوق کارگران دفاع کند تا حقوق کارگران نیز مانند حقوق کارمندان به موقع پرداخت شود نه اینکه بعضا چند ماه تاخیر داشته باشد که این بی انصافی است.

حسن‌زاده با تاکید بر اینکه باید برای کارگران ارزش و جایگاه قائل شویم، تصریح کرد: برخی حرکات و اقدامات از سوی دولت شروع شده که باید با اقدام جهادی و انقلابی عملیاتی شود و از همه دست اندرکاران در این حوزه درخواست داریم تا در این زمینه اهتمام داشته باشند.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد حمایت از تولید ایرانی، اظهار کرد: حمایت از تولید داخل یعنی حمایت از کارگر ایرانی و حمایت از کارگر ایرانی نیز منجر به افزایش ثروت ملی است.

وی با تاکید بر اینکه باید نسبت به کالای ایرانی تعصب داشته باشیم، افزود: باید قدر هم را بدانیم و به همدیگر کمک کنیم و این را در نظر داشته باشیم که دشمن به دنبال روزنه ای برای نفوذ و آسیب است.

حسن زاده بر لزوم اتحاد و همدلی نیز تاکید کرد و گفت: اکنون زمان درگیری و اختلاف وعلیه هم بودن نیست بلکه زمان اتحاد و یکی شدن است تا دشمن به اهدافش دست نیابد.
امام جمعه میاندوآب در بخش دیگری از خطبه ها به انتخاب شهردار جدید اشاره و اظهار کرد: خوشحالیم که بعد از مدت ها و بعد از کش و قوس های فراوان، میاندوآب دارای شهردار می شود، البته این به منزله تایید یا رد نیست.

وی با بیان اینکه متاسفانه وضعیت معابر میاندوآب قابل قبول و خوب نیست، تصریح کرد: در شبکه های تلویزیونی از همه شهرها اخبار خوب می شنویم ولی از میاندوآب از مشکلات اعم از راهها و تصادفات.

حسن زاده با اشاره به اینکه متاسفانه برخی معابر میاندوآب در شان مردم این شهر نیست، افزود: این مردم شایسته بهترین خدمت هستند، اگر به آن اندازه که با هم کشمکش و کش و قوس دارند برای شهر وقت می گذاشتند، شهر آباد می شد.

امام جمعه میاندوآب به فرارسیدن هفته معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلمی شغل انبیا بوده و معلم یعنی کسی که در دل انسان ها چراغ روشن کرده و او را از ظلمت به دانایی و روشنایی سوق می دهد.

وی با بیان اینکه قدرت و اعتبار و آبروی کشور وابسته به نیروی انسانی است، تصریح کرد: معلمان پرورش دهنده نسل آینده و نیروی انسانی مورد نیاز کشور هستند و اگر جامعه در مسیر درست حرکت کند نیاز به معلمین فداکار ، دلسوز و انقلابی و جهادی دارد که هم آموزش می دهد هم پرورش.

حسن زاده اظهار کرد: شهید مطهری، معلم تراز انقلاب و یار و یاور دیرین امام و رهبر انقلاب بود و معلمان باید در مسیر شهید مطهری که در مسیر اندیشه امام و رهبری بود حرکت کنند.

امام جمعه میاندوآب هم چنین از فضاسازی شهر در ایام ماه مبارک رمضان گلایه کرد و افزود:متاسفانه آنطور که باید و شاید فضای شهر، متناسب با ایام ماه رمضان نبود و برخی متولیان کم کاری کردند.

انتهای پیام.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.