حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان منجر به پیشرفت کشور می‌شود
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۸:۱۱
شناسه : 304678
4
فرماندار ویژه میاندوآب: فرماندار ویژه میاندوآب گفت: توجه و حمایت از شرکت های خلاق و دانش‌بنیان امری ضروری برای پیشرفت و توسعه کشور است و باید به این مهم بیشتر اهمیت داده شود‌.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام در نشست هم اندیشی شرکت های مستقر در مرکز رشد در دانشگاه پیام نور میاندوآب، با تاکید بر اینکه باید از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت شود، اظهار کرد: اگر واحد تولیدی و صنعتی به کار می‌افتد و یا زمینه‌های اشتغال فراهم می شود، همه حاصل تلاش شرکت‌های دانش‌بنیان است و باید از آنها حمایت شود‌.

فرماندار ویژه میاندوآب افزود: اگر ایران اسلامی امروز در امر تجهیزات نظامی توانایی و پیشرفت قابل توجهی دارد، آن هم حاصل تلاش جوانان مبتکر و خلاق در شرکت‌های دانش‌بنیان است.

وی با تاکید بر اینکه همه باید در شهرستان با هم افزایی و همکاری در راستای رشد و توسعه رشد این شرکت‌ها ‌گام بر داریم، گفت: باید خروجی جلسات و اقدامات انجام گرفته ملموس و منتج به نتیجه شود.

پیام همچنین با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم به توسعه مراکز علمی در شهرستان میاندوآب توجه ویژه‌ای شده است، گفت: راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان، ارتقای دانشکده پرستاری به دانشکده علوم پزشکی و همچنین استقلال مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب از دانشگاه ارومیه سندی بارز بر توجه دولت سیزدهم به دانشگاه‌ها در میاندوآب است.

فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه مردمان میاندوآب سخت کوش و قدردان مسوولان پایکار هستند، تصریح کرد: باید از نخبگان و جوانان مستعد و توانمند شهرستان حمایت کنیم چرا که زمینه پیشرفت و توسعه شهرستان توسط آنان رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.