حمایت از تولید داخل، زمینه ساز اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی است
۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۵:۳۷
شناسه : 260747
14

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: با حمایت از تولید داخل است که می توان هم اشتغالزایی کرد وهم از خروج ارز از کشور جلو گیری کنیم.

پ
پ

حجت الاسلام حیدر کوثری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تاکید بر اینکه همه باید در راستای اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال گام بردارند، اظهار کرد: در راستای اهداف و تحقق “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” باید همه مردم و مسئولان هرچه در توان دارند بکار گیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه باید از تولید داخلی حمایت کرد تا اقتصاد مقاومتی تحقق یابد، افزود: با حمایت از تولید داخل است که می توان هم اشتغالزایی کرد وهم از خروج ارز از کشور جلو گیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه واردات کالاهایی که در داخل کشور تولید می شود به فرموده مقام معظم رهبری جایز نیست، گفت: باید از واردات این گونه کالاها به کشور جلوگیری کرد تا هم موجب اشتغالزایی جوانان و هم موجب رونق کارخانجات داخل کشور شود.

کوثری به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: دشمنان برای زیرسوال بردن انتخابات در ایران تلاش و برنامه ریزی می کنند ولی مردم ایران همیشه ثابت کرده اند که هیج وقت فریب تبلیغات دشمنان اسلام را نمی خورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: ان شاالله و به حول وقوه الهی مردم ایران اسلامی با حضورحداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح، بار دیگر به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان خواهند داد که همیشه در صحنه ها حضور دارند و نمی گذارند که در امورات کشورمان دشمنان دخالت کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.