حماسه 9 دی تبلور بصیرت مردم ایران اسلامی/ هدف جریان فتنه، براندازی نظام جمهوری اسلامی بود
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
شناسه : 269962
9

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در میاندوآب برگزار و در آن سخنرانان مراسم از این حماسه به عنوان تبلور بصیرت مردمی یاد کردند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در این مراسم که امروز در مسجد زرندی و توسط حوزه مقاومت بسیج سه شهری شهید باکری و با حضور پرشور بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در سخنانی با اشاره به ابعاد مختلف فتنه 88، گفت  : فتنه 88 قبل از انتخابات و با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بود.

سرهنگ پاسدار جواد مولودی با بیان اینکه در جهان نمونه های مختلفی از انقلاب رنگی وجود دارد، افزود: نمونه این موضوعات را در اوکراین یا گرجستان شاهد بودیم و دشمنان به دنبال اجرای این توطئه در کشور ما نیز بودند که توطئه و فتنه آنها نقش بر آب شد.

وی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ در واقع دوقطبی نظام استکباری و نظام اسلامی بود، گفت: دشمن از بستر انتخابات برای دست یابی به اهداف خود استفاده کرد و عده ای در داخل نیز متاسفانه در جناح استکبار قرار گرفته و به نظام اسلامی تاختند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه حماسه مردمی 9 دی، طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچید، تصریح کرد: مردم در حماسه 9 دی مشت محکمی بر دهان فتنه گران زده و آنها را به زباله دان تاریخ فرستادند.

مولودی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی، تبلور بصیرت مردم ایران اسلامی بود، اظهار کرد: مردم در 9 دی  با الهام از درس های عاشورا در مقابل کسانی که به دنبال فتنه انگیزی و چالش بودند، حماسه آفریدند.

وی با تاکید بر اینکه باید حماسه ۹ دی را گرامی بداریم، اظهار کرد: کسانی که به دنبال کمرنگ کردم فتنه یا تبرئه سران فتنه در داخل هستند، همان خیانت فتنه گران را نسبت به نظام اسلامی انجام می دهند، که در سال ۸۸ آن خیانت را روا  داشتند.

حماسه 9 دی، تجلی بصیرت مردم

هم چنین در این مراسم سرهنگ جعفری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باکری نیز در سخنانی با بیان اینکه حماسه 9 دی، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: حماسه 9 دی، تجلی بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

وی افزود: مردم بصیر ایران اسلامی، در این روز ماندگار و تاریخی، حماسه ای دیگر آفریدند و فتنه دشمنان را خاموش و آنان را مایوس ساختند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.